Analýza a návrh mezinárodní marketingové komunikace videoprodukční firmy

Název práce: Analýza a návrh mezinárodní marketingové komunikace videoprodukční firmy
Autor(ka) práce: Rypl, Karel
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Vávra, Oldřich
Oponenti práce: Mráček, Pavel
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato diplomová práce popisuje proces tvorby mezinárodní marketingové komunikace pro videoprodukční firmu. Práce vymezuje základní teoretické znalosti potřebné k vytvoření komunikační strategie a začleňuje tuto strategii do širšího kontextu marketingové strategie. V rámci teoretické části provází procesem marketingové situační analýzy, popisuje obsah marketingové strategie a podrobněji se zaměřuje na charakteristiku marketingové komunikace, kde uvádí postup tvorby komunikační strategie včetně popisu jednotlivých složek komunikačního mixu. Tyto teoretické znalosti jsou následně využity vpraktické části zaměřující se na tvorbu mezinárodní marketingové komunikační strategie pro videoprodukční firmu Fovi prod. V rámci této části je realizována situační analýza prostředí firmy, která je využita k tvorbě návrhu marketingové komunikace na zahraničním business-to-business trhu.
Klíčová slova: mezinárodní marketingová komunikační strategie; videoprodukce; B2B; business-to-business
Název práce: International marketing communication strategy of videoproduction company
Autor(ka) práce: Rypl, Karel
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Vávra, Oldřich
Oponenti práce: Mráček, Pavel
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This Master’s Thesis describes the proces of creating an international marketing communication strategy for a video production company. The Thesis defines basic theoretical knowledge needed to create a communication strategy and integrates this strategy into the wider context of marketing strategy process. In the theoretical part, it focuses on the proces of marketing situation analysis, describes the content of marketing strategy and focuses in more detail on the characteristics of marketing communication, where is the proces of creating a communication strategy described. There theoretical knowledge is then applied in the practical part focusing on the creation of international marketing communication strategy for the video production company Fovi prod. In this part is the situation analysis of the company environment implemented, which is used for creation of marketing communication concept focusing on international business-to-business markets.
Klíčová slova: business-to-business; international marketing communication strategy; videoproduction; B2B

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 9. 4. 2018
Datum podání práce: 9. 5. 2019
Datum obhajoby: 11. 6. 2019
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/65717/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: