Precedenty a důsledky Net Promoter Score: Příklad energetické společnosti

Název práce: The Antecedents and Consequences of Net Promoter Score: The Case of an Energy Company
Autor(ka) práce: Brandejs, Matěj
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Karlíček, Miroslav
Oponenti práce: Sobíšek, Lukáš
Jazyk práce: English
Abstrakt:
The thesis analyses relationships between the Net Promoter Score (NPS) andantecedents and consequences that scholars claim related, using the case of an energycompany. Analysed relationships are with customer loyalty, price sensitivity,consumption, willingness to resume contracts, customer’s age, gender, educationallevel and geographic location. The goal is to confirm or reject these relationships usingstatistical methods of correlation analysis, analysis of variance, statistical testing andcontingency analysis on NPS surveys of the energy company. The results confirmrelationships with customer loyalty, willingness to resume contracts, price sensitivity,gender and educational level. Better insights emerge while focusing on the threecustomer categories defined by NPS rather than the direct link to NPS.
Klíčová slova: Net Promoter Score; NPS; promoters; customer loyalty; customer satistfaction; passives; detractors; energy
Název práce: Precedenty a důsledky Net Promoter Score: Příklad energetické společnosti
Autor(ka) práce: Brandejs, Matěj
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Karlíček, Miroslav
Oponenti práce: Sobíšek, Lukáš
Jazyk práce: English
Abstrakt:
Diplomová práce analyzuje vztahy mezi Net Promoter Score (NPS) a jeho precedenty a důsledky zmiňované akademiky s využitím příkladu energetické společnosti. Analyzované vztahy jsou se zákaznickou loajalitou, cenovou citlivostí, spotřebou, ochotou obnovit smlouvy, zákazníkovým věkem, pohlavím, úrovní vzdělání a místem spotřeby. Cílem je přijmout nebo zamítnout tyto spojení za použití statistických metod korelační analýzy, analýzy rozptylu, statistického testování a kontingenční analýzy na NPS průzkum energetické společnosti. Výsledky potvrzují vztah se zákaznickou loajalitou, ochotou obnovit smlouvy, cenovou citlivostí, pohlavím a úrovní vzdělání. Lepší náhled se naskytuje při zaměření na tři zákaznické kategorie definované NPS než na přímé spojení s NPS.
Klíčová slova: Zákaznická loajalita; Zákaznická spokojenost; Net Promoter Score; NPS

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/International Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 12. 12. 2018
Datum podání práce: 10. 5. 2019
Datum obhajoby: 11. 6. 2019
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/68051/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: