Influencer marketing na Instagramu

Název práce: Influencer marketing na Instagramu
Autor(ka) práce: Malá, Kamila
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Zamazalová, Marcela
Oponenti práce: Tahal, Radek
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato bakalářská práce pojednává o fenoménu influencer marketingu na sociální síti Instagram. Cílem práce je zjistit vliv influencerů na nákupní rozhodování českých uživatelů Instagramu a identifikovat postoje uživatelů k různým způsobům označování reklamy a sponzorovaného obsahu. Dál si práce klade za cíl zjistit, jakou roli v nákupním rozhodování spotřebitelů hraje informace o spolupráci influencera s propagovanou firmou, tedy zda přiznání spolupráce nějak ovlivní vnímání značky. V teoretické části jsou vymezeny související pojmy a shrnuty poznatky o influencer marketingu z odborné literatury. Praktická část vychází z kvantitativního dotazníkového šetření mezi spotřebiteli a kvalitativního expertního rozhovoru se spoluvlastníkem firmy Mementerra.
Klíčová slova: web 2.0; sociální sítě; infuencer marketing; Instagram
Název práce: Influencer marketing on Instagram
Autor(ka) práce: Malá, Kamila
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Zamazalová, Marcela
Oponenti práce: Tahal, Radek
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This bachelor thesis deals with the phenomenon of influencer marketing on Instagram. The main aim of the thesis is to determine how influencers affect purchase decisions of Czech Instagram users and reveal consumers' attitudes towards different ways of disclosing sponsored content and also to define whether disclosing sponsored posts affects brand perception. The theoretical part defines important terms based on literary sources. The practical part analyses data gained in quantitative questionnaire survey amond consumers and qualitative expert interview with the co-owner of Czech company Mementerra.
Klíčová slova: web 2.0; social networks; influencer marketing; Instagram

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 19. 9. 2018
Datum podání práce: 10. 5. 2019
Datum obhajoby: 11. 6. 2019
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/66752/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: