Marketingová komunikace a její vliv na nákupní chování spotřebitelů

Název práce: Marketingová komunikace a její vliv na nákupní chování spotřebitelů
Autor(ka) práce: Harvánková, Lucie
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Koudelka, Jan
Oponenti práce: Machek, Martin
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací a jejím vlivem na nákupní chování spotřebitelů. Začátek teoretické části je věnován marketingové komunikaci v obecném pojetí a následně je tento pojem uveden v celkovém konceptu marketingu. V další části je na marketingovou komunikaci nahlíženo komplexněji a jsou rozebrány jednotlivé složky komunikačního mixu. Následně je rozebrána role psychologie v reklamě a různé motivy, které se v reklamě vyskytují a které na spotřebitele působí. Konec teoretické části je věnován účinnosti reklamy a jejímu vyhodnocení. V empirické části je popsána komunikační strategie značky Pfanner, přičemž tato část vychází z interních dat společnosti Pfanner. Následně je za pomoci dotazníkové šetření proveden výzkum o dopadu komunikační kampaně na nákupní chování spotřebitelů.
Klíčová slova: psychologické působení; nákupní chování; reklamní média; komunikační mix; marketingová komunikace
Název práce: Marketing communication and its influence on customers buying behaviour
Autor(ka) práce: Harvánková, Lucie
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Koudelka, Jan
Oponenti práce: Machek, Martin
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The thesis deals with Marketing communication and its influence on customers buying behaviour. First part of the theoretical part is devoted to marketing communication in the general concept and then it is mentioned in the overall marketing concept. In the next part, the marketing communication is viewed more comprehensively and the individual components are more analyzed. In the next part is analyzed psychology in advertising and various motives that occur in advertising and that act to consumers. Last part of the theoretical part is devoted to the effectiveness of advertising and its evaluation. The empirical part describes the communication strategy of the Pfanner brand which is based on internal data of Pfanner. Subsequently, the survey examines the impact of a communication campaign on consumers behavior.
Klíčová slova: psychological action; communication mix; marketing communication; buying behaviour; advertising media

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 17. 5. 2018
Datum podání práce: 10. 5. 2019
Datum obhajoby: 12. 6. 2019
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/66091/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: