Dynamický remarketing

Název práce: Dynamický remarketing
Autor(ka) práce: Páchová, Šárka
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Procházková, Markéta
Oponenti práce: Švarc, Ondřej
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem bakalářské práce je na základě stanovených výzkumných otázek zhodnotit, zda má dynamický remarketing pro velký e-shop význam na daném trhu. Práce se zužuje na vyhodnocení přínosu dynamického remarketingu v online marketingové strategii pouze u velkého e-shopu. Za pomocí nástroje Conversion Lift je provedeno A/B testování k vyhodnocení výzkumných otázek na českém a maďarském trhu u e-shopu Alza.cz. První výzkumná otázka zkoumá, zda bude skupina, která je zacílena dynamickým remarketingem, konvertovat více než skupina nevystavena dynamickému remarketingu. Druhá výzkumná otázka zjišťuje, zda dynamický remarketing zvyšuje inkrementální zisk v dané společnosti na daném trhu s nižší znalostí brandu. Z výzkumu vyplynulo, že skupina, která je zacílena dynamickým remarketingem, konvertuje více než skupina, která nebyla zacílena. Dynamický remarketing nezvyšuje inkrementální zisk na trhu, na kterém má společnost vysokou znalost brandu, což je případ společnosti Alza.cz a.s. na českém trhu. Naopak, při odfiltrování síly brandu společnosti Alza.cz a.s. na maďarském trhu, byl potvrzen vyšší inkrementální zisk a zvýšený počet konvertovaných osob oproti kontrolní skupině.
Klíčová slova: Dynamický remarketing; Retargeting; Remarketing; Nástroj Conversion Lift
Název práce: Dynamic remarketing
Autor(ka) práce: Páchová, Šárka
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Procházková, Markéta
Oponenti práce: Švarc, Ondřej
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Based on the given research questions, the aim of this thesis is to evaluate if dynamic remarketing is useful for a large e-shop in a specific market. The thesis focuses on the benefits of dynamic remarketing used in an online marketing strategy, with emphasis on large e shops. Using the Conversion Lift tool, A/B testing has been done to assess the research questions for the Alza.cz e-shop on both the Czech and the Hungarian markets. The first research question studies if a group targeted by dynamic remarketing is more likely to convert than a group that has not been exposed to dynamic remarketing. The second research question investigates whether dynamic remarketing can increase incremental profits for a company in a market with lower brand awareness. The following has been proven: A group targeted by dynamic remarketing is more likely to convert than a group that has not been targeted. Dynamic remarketing does not increase incremental profits in a company on a market with higher brand awareness, which happens to be a case for Alza.cz on the Czech market. On the other hand, if the brand´s influence is filtered out, which is the case on the Hungarian market for the company, a positive incremental profit and a higher number of converted persons have been confirmed.
Klíčová slova: Remarketing; Dynamic remarketing; Conversion Lift tool; Retargeting

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 14. 5. 2018
Datum podání práce: 10. 5. 2019
Datum obhajoby: 4. 6. 2019
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/65985/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: