Branding muzeí: Analýza brandingu Treťjakovské státní galerie

Název práce: Branding muzeí: Analýza brandingu Treťjakovské státní galerie
Autor(ka) práce: Kuzmicheva, Zlata
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Prokůpek, Marek
Oponenti práce: Janištinová, Anna
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce se zabývá brandem a procesem brandingu, zejména v oblasti muzeí na příkladě Treťjakovské státní galerie. Cílem práce je zhodnotit rebranding v dané etapě jeho rozvoje a analyzovat současnou vizuální identitu, aktivity spojené s rebrandingem a způsob prezentace vybrané galerie. Teoretická část je zaměřena na značku, její charakteristické rysy a proces jejího vytvoření. Dál je tento proces podrobněji rozebrán ve spojení se sférou muzeí a galerií. Praktická část této práce je konkrétně zaměřena na příklad Treťjakovské státní galerie v Moskvě. Pro lepší pochopení problematiky bude využito analýzy sekundárních dat, kvantitativního a kvalitativního výzkumů. Na základě analýzy všech dat práce určí problémy při tvorbě a implementaci procesu rebrangingu galerie. V závěru práce jsou na základě získaných informací navrhnuta doporučení pro vylepšení brandingu vybrané instituce.
Klíčová slova: značka; role značky; branding; rebranding; branding muzeí; Treťjakovská státní galerie
Název práce: Museum Branding: Analysis of the branding of State Tretyakov Gallery
Autor(ka) práce: Kuzmicheva, Zlata
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Prokůpek, Marek
Oponenti práce: Janištinová, Anna
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The Bachelor thesis focuses on the brand and the branding process, especially in the area of museums on the example of the State Tretyakov Gallery. The thesis aims to evaluate rebranding in the given stage of its development and to analyze the current visual identity, activities related to rebranding and the way of presentation of the gallery. The theoretical section is focused on the brand, its characteristic features and the process of its creation. The process is further explored in connection with the sphere of museums and galleries. The practical section of this work is specifically focused on the example of the State Tretyakov Gallery in Moscow. Secondary data analysis, quantitative and qualitative research will be used to understand the issue better. Based on the analysis of all data, the work will identify problems in creating and implementing the gallery rebranding process. At the end of the thesis, recommendations for improving the institution's branding are suggested based on the information obtained.
Klíčová slova: part of brand; brand; branding; rebranding; museum branding; State Tretyakov Gallery

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Arts Management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra Arts managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 22. 10. 2018
Datum podání práce: 11. 5. 2019
Datum obhajoby: 12. 6. 2019
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/67477/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: