Návrh marketingové strategie pro start-up Trail-Guide

Název práce: Návrh marketingové strategie pro start-up Trail-Guide
Autor(ka) práce: Kubínová, Lucie
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Mareš, Jan
Oponenti práce: Dvouletý, Ondřej
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce má za cíl vypracovat návrh marketingové strategie pro start-up Trail-Guide, který působí v oblasti horské cyklistiky. Marketingová strategie se zaměřuje na využití nástrojů inbound marketingu. Teoretická část popisuje jednotlivé oblasti marketingu a porovnává rozdílné přístupy různých autorů. Metody a nástroje popsané v teoretické části byly následně využity pro vypracování praktické části. Praktická část se nejprve zabývá marketingovou situační analýzou, segmentací, targetingem, positioningem Trail-Guide a analýzou marketingového mixu. Na základě závěrů z těchto částí byla navržena inbound marketingová strategie s vhodnými nástroji, které jsou relevantní pro Trail-Guide.
Klíčová slova: start-up; marketingová strategie; inbound marketing; marketingová situační analýza; marketingový mix
Název práce: Proposal of marketing strategy for Trail-Guide start-up
Autor(ka) práce: Kubínová, Lucie
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Mareš, Jan
Oponenti práce: Dvouletý, Ondřej
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The master thesis aims to develop a marketing strategy for Trail-Guide which is a start-up oriented on mountain biking. The marketing strategy focuses on using inbound marketing tools. The theoretical part describes individual areas of marketing and compares different approaches of different authors. The methods and tools described in the theoretical part were then employed in the practical part. The practical part deals with marketing situational analysis, segmentation, targeting, positioning of Trail-Guide and analysis of marketing mix. Based on the conclusions of these sections, an inbound marketing strategy was proposed, including appropriate tools relevant to Trail-Guide.
Klíčová slova: inbound marketing; marketing situational analysis; start-up; marketing strategy; marketing mix

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 1. 6. 2018
Datum podání práce: 11. 5. 2019
Datum obhajoby: 12. 6. 2019
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/66927/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: