Potenciál českého trhu pro mobilní marketing v letech 2008?2010

Název práce: Potenciál českého trhu pro mobilní marketing v letech 2008?2010
Autor(ka) práce: Janečka, Petr
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Mikeš, Jiří
Oponenti práce: Vasilenko, Ondřej
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Práce popisuje průběh vývoje na poli mobilního marketingu v České republice. Výchozím bodem je situace na internetovém trhu. Práce se věnuje třem hlavním oblastem mobilního marketingu. Mobilnímu vyhledávání, sponzorovaným službám a bannerové reklamě v mobilu. Pro každou z oblastí je stanoven finanční přínos mobilního marketingu v závislosti na dostupných datech. Součástí kapitol je vyzdvižení výhod jednotlivých přístupů včetně rad a doporučení pro příslušné subjekty hodnotového řetězce mobilního marketingu.
Klíčová slova: online marketing; reklama v mobilu; mobilní služby; e-marketing; mobilní marketing
Název práce: The Czech market potential for mobile marketing 2008-2010
Autor(ka) práce: Janečka, Petr
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Mikeš, Jiří
Oponenti práce: Vasilenko, Ondřej
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Klíčová slova:
Název práce: The Czech market potential for mobile marketing 2008-2010
Autor(ka) práce: Janečka, Petr
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Mikeš, Jiří
Oponenti práce: Vasilenko, Ondřej
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Klíčová slova:

Informace o studiu

Studijní program / obor: Aplikovaná informatika/Informační management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 30. 6. 2008
Datum podání práce: 30. 6. 2008
Datum obhajoby: 1. 9. 2008
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/10215/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: