Analýza a vyhodnocení procesu vzdělávání v České republice
Název práce: | Analýza a vyhodnocení procesu vzdělávání v České republice |
---|---|
Autor(ka) práce: | Dušková, Denisa |
Typ práce: | Bakalářská práce |
Vedoucí práce: | Černá, Daniela |
Oponenti práce: | Legnerová, Kateřina |
Jazyk práce: | Česky |
Abstrakt: | Cílem této bakalářské práce je analýza a vyhodnocení procesu vzdělávání ve firmách v České republice. V teoretické části byly nejdříve sepsány poznatky ohledně identifikace, plánování, realizace a vyhodnocení vzdělávání. V praktické části byly následně sepsány výsledky ze dvou dotazníků, jeden z nich byl určený pro zaměstnance a druhý pro zaměstnavatele. První z nich měl zjistit, jestli vůbec v podnicích probíhá vzdělávání, jaké metody využívá jejich zaměstnavatel a do jaké míry probíhá vyhodnocování vzdělávací aktivity. Druhý dotazník určený pro zaměstnavatele měl zjistit, kolik průměrně procent personálních nákladů, školeních a hodin připadá na jednoho zaměstnance za rok. Následně jaké metody využívají a zda vyhodnocují přínos vzdělávací aktivity, do jaké míry a jak s výsledky jednají. |
Klíčová slova: | vzdělávání zaměstnanců; proces vzdělávání; vyhodnocení vzdělávání |
Název práce: | Analysis and evaluating of the education process in the Czech Republic |
---|---|
Autor(ka) práce: | Dušková, Denisa |
Typ práce: | Bachelor thesis |
Vedoucí práce: | Černá, Daniela |
Oponenti práce: | Legnerová, Kateřina |
Jazyk práce: | Česky |
Abstrakt: | The aim of this Bachelor Thesis is to analyse and evaluate the process of education in companies in the Czech Republic. The theoretical part describes principles of identification, planning, implementation and evaluation of employee education. The practical part describes results from two questionnaires, one of them was intended for employees and the other one for employers. The first questionnaire should find out whether education is being realized, what methods are being used by their employer and to what extend the evaluation is being carried out. The second questionnaire should find out how many percent of the personal costs, trainings and hours per employee per year. Subsequently, what methods they use and whether they evaluate the contribution of educational activity, to what extend and how they deal with the results. |
Klíčová slova: | employee education; proces of education; education evaluation |
Informace o studiu
Studijní program / obor: | Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management |
---|---|
Typ studijního programu: | Bakalářský studijní program |
Přidělovaná hodnost: | Bc. |
Instituce přidělující hodnost: | Vysoká škola ekonomická v Praze |
Fakulta: | Fakulta podnikohospodářská |
Katedra: | Katedra personalistiky |
Informace o odevzdání a obhajobě
Datum zadání práce: | 23. 1. 2019 |
---|---|
Datum podání práce: | 12. 5. 2019 |
Datum obhajoby: | 11. 6. 2019 |
Identifikátor v systému InSIS: | https://insis.vse.cz/zp/68368/podrobnosti |