Strategie vstupu na trh pro značku E.daniely

Název práce: Market entry strategy for E.daniely
Autor(ka) práce: Štěpánek, Martin
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Tyll, Ladislav
Oponenti práce: Srivastava, Mohit
Jazyk práce: English
Abstrakt:
The thesis aims to provide a recommendation to the Czech fashion producer E.daniely to which new international market it should expand with its products and what mode of entry it should select. In the theoretical part, the literature written on topics such as internationalization, market selection process and entry modes is reviewed and the reader is familiarized with widely used strategy frameworks that are later used in the practical part of the thesis. The first half of the practical part introduces the company and outlines the methodology of how the most promising country will be selected. In the second half, the data collected by the desk research are presented and the countries are quantitatively assessed. It was concluded that E.daniely should start its international expansion by exporting to Austria through a company’s sales representative.
Klíčová slova: Internationalization ; market entry strategy; mode of entry; fashion producer
Název práce: Strategie vstupu na trh pro značku E.daniely
Autor(ka) práce: Štěpánek, Martin
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Tyll, Ladislav
Oponenti práce: Srivastava, Mohit
Jazyk práce: English
Abstrakt:
Cílem diplomové práce je poskytnout doporučení pro firmu E.daniely, která se zabývá produkcí a prodejem dámského oblečení, do které země a jakou formou by měla expandovat se svými produkty. V teoretické části je shrnutá literatura, která se zabývá tématy jako je například internacionalizace, proces výběru nového trhu a formy vstupu na trh. Dále je čtenář seznámen s několika strategickými nástroji, které jsou využité později v praktické části diplomové práce. První polovina praktické části představuje společnost E.daniely a metodologii toho, jak bude vybrána země s největším potenciálem pro vstup. V druhé polovině jsou prezentovaná výzkumná data a země jsou kvantitativně srovnány. Výsledkem výzkumu je doporučení, že společnost E.daniely by měla expandovat na rakouský trh za pomocí interního obchodního zástupce.
Klíčová slova: strategie vstupu na trh; internacionalizace; formy vstupu na trh; oděvní výrobce

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/International Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra strategie

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 25. 10. 2018
Datum podání práce: 12. 5. 2019
Datum obhajoby: 11. 6. 2019
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/67527/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: