Vnímání značky pleťové kosmetiky z pohledu spotřebitelů

Název práce: Vnímání značky pleťové kosmetiky z pohledu spotřebitelů
Autor(ka) práce: Pištěk, Jan
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Machek, Martin
Oponenti práce: Mackovičová, Michaela
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce se zabývá vnímáním značky z pohledu spotřebitelů. Tato práce zmiňuje základní pojmy týkající se značky s důrazem na aktuální trendy, představuje problematiku získávání informací z dat a specifika marketingového výzkumu v online prostředí se zaměřením na sentimentální analýzu. V praktické části jsou uvedeny trendy, které dnešní spotřebitelé reflektují. Je představena vybraná značka pleťové kosmetiky a uskutečněna analýza jejího vnímání. Za tímto účelem byla provedena sentimentální analýza diskuzních platforem a produktových recenzí. Cílem bylo zjistit, jak spotřebitelé vnímají značku vzhledem k její identitě a konkurenci.
Klíčová slova: image značky; sentimentální analýza; marketing; marketingový výzkum; brand management
Název práce: Perception of the brand from the consumer perspective
Autor(ka) práce: Pištěk, Jan
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Machek, Martin
Oponenti práce: Mackovičová, Michaela
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of this thesis is to identify the perception of the brand from the consumer perspective. The thesis mentions the fundamental brand concept with an emphasis on current trends. It presents the issue of data mining and marketing research in the online environment with a focus on sentimental analysis. In the practical part there are presented current trends and situation on the Czech cosmetics market, a selected brand of skin care is introduced and an analysis of its perception is done. For this purpose, a sentimental analysis of discussion platforms and product reviews was conducted. The aim was to find out how consumers perceive the brand due to its identity and competition.
Klíčová slova: marketing research; brand image; brand management; marketing; sentiment analysis

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 4. 7. 2018
Datum podání práce: 12. 5. 2019
Datum obhajoby: 12. 6. 2019
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/66376/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: