Marketingová strategie elektronického obchodu Internetparfem.cz

Název práce: Marketingová strategie elektronického obchodu Internetparfem.cz
Autor(ka) práce: Procházka, Filip
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Andera, Michal
Oponenti práce: Hrečka, Marek
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Práce se zabývá marketingovou strategií elektronického obchodu. Tato strategie vychází z podrobné situační analýzy, jejíž součástí je analýza samotného podniku se zahrnutím analýzy stránek elektronického obchodu, analýza konkurence (včetně srovnání blízkých konkurentů), PESTLE analýza, VRIO analýza, analýza zákazníků (včetně dotazníkového šetření) a Porterova analýza pěti sil. Výsledky jsou shrnuty v rámci obsáhlé SWOT analýzy. Následně jsou určeny marketingové cíle. Samotná marketingová strategie se sestává z a priori forward segmentace na základě dat MML-TGI, targetingu, positioningu a komunikační, produktové, cenové a distribuční strategie. V rámci této holisticky pojaté práce jsou odhaleny kritické nedostatky elektronického obchodu a je navržena celá řada doporučení týkající se budoucího marketingového směřování společnosti.
Klíčová slova: marketingová strategie; situační analýza; analýza konkurence; analýza zákazníků; PESTLE analýza; Porterova analýza pěti sil; marketingové cíle; elektronický obchod; SWOT
Název práce: Marketing Strategy of E-shop Internetparfem.cz
Autor(ka) práce: Procházka, Filip
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Andera, Michal
Oponenti práce: Hrečka, Marek
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The thesis focuses on a marketing strategy of e-shop. The strategy is based on detailed situational analysis which is consisted of analysis of the e-shop and its website, competition analysis (analysis of the closest competitors included), PESTLE analysis, VRIO analysis, customer analysis (questionnaire survey between customers included) and Porter´s Five Forces. Results of analyses are summarized in extensive SWOT. Subsequently, marketing goals are created. The marketing strategy is consisted of a priori market segmentation, which is based on data from MML-TGI. Besides the segmentation, the marketing strategy involves targeting, positioning, communication, product, price and distribution strategy. The marketing strategy with the holistic approach reveals critical imperfections of the e-shop. It puts forward numerous recommendations related to the future marketing course.
Klíčová slova: Marketing Strategy; Situational Analysis; SWOT; Competition Analysis; Customer Analysis; PESTLE Analysis; Porter's Five Forces; Marketing Goals; E-shop

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 20. 6. 2018
Datum podání práce: 12. 5. 2019
Datum obhajoby: 7. 6. 2019
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/66371/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: