Analýza potenciálních problémů a příležitostí

Název práce: Analýza potenciálnych problémov a príležitostí vstupu firmy na ukrajinský trh s módou
Autor(ka) práce: Knap, Martin
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Bahník, Štěpán
Oponenti práce: Topor, Peter
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Bakalárska práca sa zaoberá analýzou potenciálnych problémov a príležitostí pri vstupe podniku na zahraničný trh pomocou metodiky Kepner-Tregoe, ktorá je doplnená metódami prieskumu trhu a konkurencie PEST a SWOT analýzou vnútorného a vonkajšieho prostredia podniku. Práca je rozdelená na teoretickú a praktickú časť. Teoretická časť je zameraná na problematiku medzinárodného podnikania, managementom rizika, módnym trhom a budovaním značky na internete. V praktickej časti je predstavená spoločnosť Footshop s.r.o. jej história a hodnoty, nasleduje analýza ukrajinského trhu a aplikácia metódy PEST, SWOT analýza a pomocou aplikácie metodiky Kepner-Tregoe odhaľuje riziká, ich príčiny a preventívne opatrenia spolu s potenciálnymi príležitosťami vstupu na zahraničný trh.
Klíčová slova: móda; tenisky; ukrajina
Název práce: Analýza potenciálních problémů a příležitostí
Autor(ka) práce: Knap, Martin
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Bahník, Štěpán
Oponenti práce: Topor, Peter
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Bakalářská práce se zabývá analýzou potenciálních problémů a příležitostí při vstupu podniku na zahraniční trh pomocí metodiky Kepner-Tregoe, která je doplněna metodami průzkumu trhu a konkurence PEST a SWOT analýzou vnitřního a vnějšího prostředí podniku. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je zaměřena na problematiku mezinárodního podnikání, managementem rizika, módním trhem a budováním značky na internetu. V praktické části je představena společnost Footshop s.r.o. její historie a hodnoty, následuje analýza ukrajinského trhu a aplikace metody PEST, SWOT analýza a pomocí aplikace metodiky Kepner-Tregoe odhaluje rizika, jejich příčiny a preventivní opatření spolu s potenciálními příležitostmi vstupu na zahraniční trh.
Klíčová slova: ukrajina; Metodika Kepner-Tregoe; móda
Název práce: Analysis of potential problems and opportunities entering Ukrainian fashion market
Autor(ka) práce: Knap, Martin
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Bahník, Štěpán
Oponenti práce: Topor, Peter
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Bachelor Thesis analyze potential problems and opportunities entering Ukrainian fashion market by using Kepner-Tregoe methodology. Thesis is divided into two parts, theoretical and practical part. Theoretical part describes characteristics of foreign market business, risk management, fashion market and issues of building online brand. Practical part introducing Footshop s.r.o. company, it’s history and values. Followed by analysis of Ukraine market by applying PEST and SWOT analysis. Application Kepner-Tregoe methodology revealed risks, their causes and preventive measures along with potential opportunities entering a foreign market.
Klíčová slova: fashion; sneakers; e-commerce

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 4. 3. 2019
Datum podání práce: 12. 5. 2019
Datum obhajoby: 5. 6. 2019
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/51489/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: