Marketingové nástroje Činohry Národního divadla ve vztahu k regionům

Název práce: Marketingové nástroje Činohry Národního divadla ve vztahu k regionům
Autor(ka) práce: Chvalová, Kateřina
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Šubrt, Daniel
Oponenti práce: Grosman, Jakub
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Práce hodnotí marketing Činohry Národního divadla v ostatních regionech ČR. Cílem je popsat a zhodnotit audience development v regionech, porovnat spotřebitelské chování pražských a mimopražských diváků/návštěvníků a vytypovat vhodné manažerské a marketingové nástroje pro práci s mimopražským publikem. Teoretická část práce rozpracovává téma audience developmentu a zabývá se současnými trendy. Součástí teoretické části je rozbor prostředí jednotlivých regionů ČR. Cílem teroetické části je podat ucelený přehled o možnostech práce s publikem a na základě studia dostupných pramenů tak shrnout aktuální trendy v audience developmentu. Praktická část práce se zabývá Činohrou Národního divadla. Práce analyzuje návštěvnický potenciál Činohry Národního divadla na základě získaných dat. Cílem práce je zhodnotit práci s mimopražskými diváky a navrhnout další možné metody pro práci s nimi.
Klíčová slova: divadlo; audience development; regiony; marketing
Název práce: Marketing tools of the National Theatre Drama in relation to regions
Autor(ka) práce: Chvalová, Kateřina
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Šubrt, Daniel
Oponenti práce: Grosman, Jakub
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The thesis evaluates the marketing of the National Theater Drama in other regions of the Czech Republic. The aim is to describe and evaluate audience development in the regions, compare consumer behavior of Prague and non-Prague audiences and identify suitable managerial and marketing tools for working with non-Prague audiences. The theoretical part of the thesis elaborates on the topic of audience development and follows up current trends. The theoretical part includes an analysis of individual regions of the Czech Republic. The aim of the teroetical part is to give a comprehensive overview of the possibilities of working with the audience and to summarize current trends in audience development based on the study of available sources. The practical part deals with the National Theater Drama. The thesis analyzes the visitors' potential of the National Theater on the basis of the data obtained. The aim of the thesis is to evaluate the work with viewers outside Prague and to suggest other possible methods for working with them.
Klíčová slova: Audience development; Theatre; Marketing; Regions

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Arts Management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra Arts managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 1. 2. 2019
Datum podání práce: 13. 5. 2019
Datum obhajoby: 6. 6. 2019
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/69402/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: