Hodnocení nákupního centra Palladium

Název práce: Hodnocení nákupního centra Palladium
Autor(ka) práce: Kulíšková, Petra
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Filipová, Alena
Oponenti práce: Zeman, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem této práce je zhodnotit design nákupního centra, provést rozbor prodejen a služeb, srovnat úroveň nákupní atmosféry jednotlivých maloobchodních jednotek. Pozornost je zde věnována historii, magnetu, programům zábavy, internetovým stránkám a průvodci nákupního centra. Práce se také zabývá trendy ve vývoji obchodních center a charakteristikou vztahu Palladia ke konkurenčnímu OD KOTVA.
Klíčová slova: -
Název práce: Assessment of the shopping centre "Palladium"
Autor(ka) práce: Kulíšková, Petra
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Filipová, Alena
Oponenti práce: Zeman, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Klíčová slova: -
Název práce: -
Autor(ka) práce: Kulíšková, Petra
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Filipová, Alena
Oponenti práce: Zeman, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Klíčová slova: -

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 30. 6. 2008
Datum podání práce: 30. 6. 2008
Datum obhajoby: 18. 8. 2008
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/10227/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: