Návrh a realizace inbound marketingu pro aplikaci Driversroads.com

Název práce: Návrh a realizace inbound marketingu pro aplikaci Driversroads.com
Autor(ka) práce: Dudáček, Michal
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Mareš, Jan
Oponenti práce: Andera, Michal
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem této diplomové práce je návrh a realizace strategie inbound marketingu pro nově vznikající webovou aplikaci Drivers' Roads. Tato aplikace cílí na fanoušky aut a slouží pro sdílení zajímavých silnic a míst. Teoretická část zasazuje inbound marketing do kontextu internetového marketingu. Praktická část se nejprve věnuje beta testování samotného konceptu aplikace, následně pokračuje analýzou klíčových slov a SEO faktorů. Na základě získaných údajů je stanoven cíl, určena cílová skupina a navrženy inbound marketingové aktivity. Poslední kapitolou praktické části je vyhodnocení provedených aktivit.
Klíčová slova: webová aplikace; internetový marketing; Inbound marketing; SEO
Název práce: Design and implementation of inbound marketing for Driversroads.com web application
Autor(ka) práce: Dudáček, Michal
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Mareš, Jan
Oponenti práce: Andera, Michal
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of this master’s thesis is to design and implement inbound marketing for new web application called Drivers' Roads. This app targets car fans and its purpose is to let users discover and share interesting roads and places. The theoretical part puts inbound marketing into the context of internet marketing. The first chapters of practical part are focused on beta testing of the concept of the application itself and the analysis of keywords and SEO factors. Based on the obtained data, the goal, target group and inbound marketing activities are designed. The last chapter of the practical part is an evaluation of performed inbound activities.
Klíčová slova: inbound marketing; web application; online marketing; SEO

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 11. 12. 2018
Datum podání práce: 13. 5. 2019
Datum obhajoby: 5. 6. 2019
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/68565/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: