Marketingové strategie českých online aukčních domů

Název práce: Marketingové strategie českých online aukčních domů
Autor(ka) práce: Hofmanová, Natálie
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Prokůpek, Marek
Oponenti práce: Horňáková, Lucia
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem této práce je analyzovat marketingové strategie subjektů působících na poli on-line aukcí uměleckých děl v České republice. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy vztahující se k problematice on-line aukcí a marketingu. Dále je zde popsána historie aukcí od svého počátku až po současnost s důrazem na vliv internetu na tuto oblast. V praktické části jsou představeny a analyzovány marketingové strategie vybraných českých aukčních domů provozujících on-line aukce výtvarného umění. V závěru jsou uvedeny návrhy na zlepšení marketingových strategií těchto subjektů pro udržení či zlepšení jejich pozice na trhu s uměním.
Klíčová slova: aukční síň; marketing; aukce; on-line aukce; umění; trh s uměním
Název práce: Marketing strategies of Czech on-line auction houses
Autor(ka) práce: Hofmanová, Natálie
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Prokůpek, Marek
Oponenti práce: Horňáková, Lucia
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of this work is to analyse the marketing strategies of subjects operating in the field of online art auctions in the Czech Republic. The theoretical part defines the basic terms related to the issue of online auctions and marketing. In this part can be also found the description of the history of auctions from its beginning to the present with an emphasis on the influence of the Internet on this area. In the practical part are presented and analysed marketing strategies of selected Czech auction houses running online art auctions. In conclusion, there are suggestions for the improvement of the marketing strategies of these entities to maintain or improve their position in the art market.
Klíčová slova: auction house; marketing; art; art market; online auction; Auction

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Arts Management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra Arts managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 10. 1. 2019
Datum podání práce: 13. 5. 2019
Datum obhajoby: 12. 6. 2019
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/68481/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: