Přesvědčování mileniálů k spotřebě více udržitelných značek

Název práce: Convincing the millennial anti-hero consumers to consume more sustainable brands
Autor(ka) práce: van Vliet, Lisa
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Chytková, Zuzana
Oponenti práce: Pašmik, Jaroslav
Jazyk práce: English
Abstrakt:
This study attempts to understand what is influencing the attitude-behavior gap of young millennial consumers and to assess what is restraining them from consuming more sustainable fashion. In order to find out, the research focused on finding the restraining factors in engaging in more sustainable clothing buying behavior. Based on the results of the qualitative research, this research has gained more understanding of the consumption behavior of young millennials while buying clothing and has identified seven restraining factors in consuming more sustainable clothing. The restraining factors were identified to be the unawareness of the direct impact of current consumption behavior, the lack of knowledge of alternative consumption choices, the feeling of nonurgent responsibility, the perceived extra effort and price, the little availability and the appeal of sustainable fashion. The thesis concludes with recommendations for marketers in sustainable fashion to appeal to the young millennial segment.
Klíčová slova: Sustainable fashion; Attitude-behavior gap; Young millennials; Green marketing; Purchasing behavior
Název práce: Přesvědčování mileniálů k spotřebě více udržitelných značek
Autor(ka) práce: van Vliet, Lisa
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Chytková, Zuzana
Oponenti práce: Pašmik, Jaroslav
Jazyk práce: English
Abstrakt:
Tato práce se pokouší posoudit a porozumět tomu, co ovlivňuje mezeru mezi přístupem a chováním mileniálů jako zákazníků a co je drží od konzumování více udržitelné módy. Aby to výzkum zjistil, soustřeďuje se na faktory, které mileniály omezují v zapojení do více udržitelného nákupního chování oblečení. Na základě výsledků kvalitativního průzkumu práce poskytuje náhled do spotřebního chování mladých mileniálů při nakupování oblečení a identifikuje sedm omezujících faktorů pro konzumaci více udržitelného oblečení. Identifikované omezující faktory jsou nevědomí o přímém dopadu současného spotřebního chování, nedostatek vědomostí alternativních konzumních možností, pocit neurgentní zodpovědnosti, vnímané vyšší úsilí a cena, nízká dostupnost a přitažlivost udržitelné módy. Závěr diplomové práce obsahuje doporučení pro marketéry v oblasti udržitelné módy pro lepší zaujetí segmentu mladých mileniálů.
Klíčová slova: Udržitelná móda; mladí mileniálové; mezera mezi přístupem a chováním; nákupní chování; zelený marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/International Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 31. 10. 2018
Datum podání práce: 13. 5. 2019
Datum obhajoby: 7. 6. 2019
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/68367/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: