Vztah organizační kultury a strategie jedné organizace

Název práce: Vztah organizační kultury a strategie jedné organizace
Autor(ka) práce: Antoš, Michal
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Surynek, Alois
Oponenti práce: Petrů, Jaroslav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Předmětem diplomové práce je výzkum organizační kultury vybrané společnosti působící ve farmaceutickém průmyslu současnosti. Cílem je analýza jednotlivých prvků/oblastí, které jsou pro organizační kulturu ve vztahu ke strategii společnosti významné.Teoretická část práce poskytuje znalostní bázi faktorů přímo/nepřímo souvisejících s organizační kulturou a jejím vývojem. Mezi vybrané faktory patří struktura, diverzita, síla, zdroje, typologie a změna organizační kultury. Prostor je věnován také vztahu mezi organizační kulturou a strategií.Praktická část práce přistupuje k analýze vybraných prvků organizační kultury z obecného pohledu a z pohledu národnostních skupin. Pozornost je věnována oblastem, ve kterých existuje potenciál pro jejich optimalizaci, jak z hlediska vnímaní zaměstnanců, tak z hlediska konzistence vzhledem ke směřování společnosti.
Klíčová slova: Organizační kultura; mezinárodní prostředí; strategie
Název práce: Relation between organizational culture and strategy of one organization
Autor(ka) práce: Antoš, Michal
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Surynek, Alois
Oponenti práce: Petrů, Jaroslav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The subject of this master thesis is the research of chosen organization operating in the current pharmaceutical industry. The main purpose is to analyze various elements / areas, that are important to the organizational culture in relation to the company's strategy.The theoretical part of the master thesis provides knowledge base of factors directly / indirectly related to the organizational culture and its development. Selected factors include structure, diversity, strength, resources, typology, and organizational culture change. One chapter is also devoted to the relationship between organizational culture and strategy.The practical part of the thesis analyzes selected elements of the organizational culture from the general point of view and from the point of view of nationality groups. Attention is paid to areas, where there is potential for their optimization, both in terms of employee perceptions and consistency in the company’s direction/strategy.
Klíčová slova: Corporate culture; international environment; strategy

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra manažerské psychologie a sociologie

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 17. 12. 2018
Datum podání práce: 13. 5. 2019
Datum obhajoby: 7. 6. 2019
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/68096/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: