Možnosti uplatnění zkušeností z oblasti jihokorejské populární hudby v českém hudebním průmyslu

Název práce: Možnosti uplatnění zkušeností z oblasti jihokorejské populární hudby v českém hudebním průmyslu
Autor(ka) práce: Beloborodova, Alexandra
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Šubrt, Daniel
Oponenti práce: Grosman, Jakub
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce se zabývá zkoumáním faktorů ovlivňujících celosvětový úspěch korejské populární hudby, zejména složky audience developmentu. Bakalářská práce se věnuje problematice hudebního managmentu a možnosti uplatnění zkušeností Jižní Koreje v oblasti práce s publikem v podmínkách reality českého hudebního průmyslu. Teoretická část vychází ze statistických dat a analýz sektoru populární hudby na území Jižní Koreje a České republiky. Na základě získaných údajů jsou charakterizovány shody a odlišnosti hudební populární kultury a specifika komunikace s publikem v Jižní Koreji a České republice. V praktické části jsou na základě jihokorejské zkušenosti nastíněna doporučení pro oblast audience developmentu v podmínkách českého hudebního průmyslu.
Klíčová slova: audience development; Jižní Korea; k-pop; Populární hudba; management hudebního průmyslu
Název práce: Possibilities of applying South Korean popular music experience in the Czech music industry with a focus on audience development
Autor(ka) práce: Beloborodova, Alexandra
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Šubrt, Daniel
Oponenti práce: Grosman, Jakub
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bachelor thesis deals with the research of the factors affecting the global success of Korean popular music, in particular, with audience development. Bachelor thesis analyzes the possibilities of applying the experience of South Korea’s music management in the popular music field in terms of audience development in the reality of the Czech music industry. The theoretical part is based on statistical data and different analysis of the sector of popular music in South Korea and the Czech Republic. Also, this thesis is focused on correspondences and differences of musical popular cultures and on the specifics of communication with the audience in selected countries. In the practical part, based on South Korean experience, the recommendations for audience development in the Czech music industry are outlined.
Klíčová slova: audience development; Pop music; South Korea; k-pop; management in the music field

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Arts Management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra Arts managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 17. 12. 2018
Datum podání práce: 13. 5. 2019
Datum obhajoby: 6. 6. 2019
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/68091/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: