Analýza efektivity digitálního marketingu vybrané společnosti

Název práce: Analýza efektivity digitálního marketingu vybrané společnosti
Autor(ka) práce: Krejsa, Jan
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Habrmanová, Blanka
Oponenti práce: Mareš, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem této práce je analýza efektivity marketingových aktivit vybrané společnosti a návrh budoucí marketingové komunikace prostřednictvím modelu STDC. V teoretické části budou charakterizovány některé formy digitálního marketingu, marketingové modely a situační analýzy využité v praktické části. Dále budou definovány pojmy startup a sdílená ekonomika. V praktické části bude provedena situační analýza společnosti pomocí 4C a následně bude analyzována efektivita vynakládání marketingových nákladů. V závěrečné části je provedena analýza a návrh marketingové komunikace prostřednictvím modelu STDC.
Klíčová slova: STDC; Startup; Digitální marketing; Sociální média; Sdílená ekonomika
Název práce: Analysis of digital marketing efficiency of a selected company
Autor(ka) práce: Krejsa, Jan
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Habrmanová, Blanka
Oponenti práce: Mareš, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of this thesis is to analyze the effectiveness of marketing activities of the selected company and to design future marketing communication through the STDC model. In the theoretical part will be characterized individual forms of digital marketing and marketing models, used in the practical part. Furthermore, the concepts of startup and shared economy will be characterized. In the practical part, the 4C situational analysis of the company will be carried out and the effectiveness of spending the marketing costs will be analyzed. In the final part, the analysis and the proposal of marketing communication through the STDC model is performed.
Klíčová slova: STDC; Digital marketing; Social media; Shared economy; Startup

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 12. 12. 2018
Datum podání práce: 13. 5. 2019
Datum obhajoby: 5. 6. 2019
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/68047/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: