Analýza vnímání značky zaměstnavatele

Název práce: Analýza vnímání značky zaměstnavatele
Autor(ka) práce: Nguyen, Manh Hai
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Stříteský, Marek
Oponenti práce: Říhová, Gabriela
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Hlavním cílem práce je zjistit, na jaké hodnoty ze škály atraktivity zaměstnavatele se má společnost Isobar Czech Republic s.r.o. zaměřit k udržení stávajících a k získání potenciálních zaměstnanců. Bakalářská práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou uvedené a objasněné pojmy, které jsou pro výzkum zásadní. Mezi hlavní tématy patří značka a její hodnota, značka zaměstnavatele, význam hodnot u značky zaměstnavatele, atraktivita zaměstnavatele spolu se škálou atraktivity zaměstnavatele, současná situace na trhu práce v České republice a generace Mileniálů. Na úvod v praktické části jsou stanoveny hypotézy a popsána metodika výzkumu. Dále je charakterizována společnost Isobar Czech Republic s.r.o. Následuje vlastní výzkum, který se provedl pomocí dotazníkového šetření. Toho se zúčastnili zaměstnanci společnosti Isobar Czech Republic s.r.o. a studenti VŠE. Cílem dotazníku bylo zjistit, jaké hodnoty ze škály atraktivity zaměstnavatele nejvíce preferují jednotlivé skupiny. V závěru práce jsou vyhodnoceny a shrnuty výsledky výzkumu, které jsem porovnal se stanovenými hypotézami. Na základě zjištěných poznatků je společnosti navržen návrh doporučení.
Klíčová slova: Značka zaměstnavatele; Atraktivita zaměstnavatele; Pracovní hodnoty
Název práce: Analysis of the Employer Brand Perception
Autor(ka) práce: Nguyen, Manh Hai
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Stříteský, Marek
Oponenti práce: Říhová, Gabriela
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The main aim of the thesis is to find out what values from an Employer Attractiveness scale company Isobar Czech Republic s.r.o. should focus on to retain their employees and to attract potential employees. The bachelor thesis is divided into theoretical and practical part. In the theoretical part terms that are essential for a research are clarified. The main topics include the brand and its value, the employer brand, the importance of values at the employer brand, the attractiveness of the employer with the Employer Attractiveness scale, the current situation on the labor market in the Czech Republic and the Millennial generation. At the beginning of the practical part hypotheses are set and the methodology of research is described. Furthermore, the company Isobar Czech Republic s.r.o. is characterized. Then is followed by the research, which was done by the questionnaire survey. Among the particiapnts were employees of the Isobar Czech Republic s.r.o. and students of University of Economics. The aim of the questionnaire was to find out what values from the Employer Attractiveness scale individual groups prefer. At the end of the thesis, the results of the research are evaluated and summarized, which I compared with the set hypotheses. Based on the results, a draft recommendation is given to the company.
Klíčová slova: Employer brand; Attractiveness of employers; Work values

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra personalistiky

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 12. 11. 2018
Datum podání práce: 13. 5. 2019
Datum obhajoby: 11. 6. 2019
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/67712/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: