Podnikatelský plán - online marketingová agentura

Název práce: Podnikatelský plán - online marketingová agentura
Autor(ka) práce: Havlín, Martin
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Mareš, Jan
Oponenti práce: Andera, Michal
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem této diplomové práce je vypracování podnikatelského plánu online marketingové agentury se zaměřením na startupy a určení a vyhodnocení budoucího vývoje této agentury. V podnikatelském plánu je využito sekundárních dat pro analýzu trhu a zákazníků v České republice a autor provádí analýzu klíčových slov a analýzu konkurence ve vyhledávání pomocí nástrojů Ahrefs, Collabim a Google Keyword Planner. Součástí podnikatelského plánu je také Lean Canvas a finanční plán v realistické, optimistické a pesimistické variantě. Na základě vyhodnocení celého podnikatelského plánu autor dospěl k tomu, že podnikání bude realizovat. Do podnikání majitel vloží 30 000 Kč základní kapitál a očekává, že mu podnikání přinese zisk po zdanění za 1 rok 202 269 Kč.
Klíčová slova: finanční plán; podnikatelský plán; marketing; podnikání
Název práce: Business plan – online marketing agency
Autor(ka) práce: Havlín, Martin
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Mareš, Jan
Oponenti práce: Andera, Michal
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of this master thesis is to prepare a business plan for an online marketing agency focusing on start-ups and to determine and evaluate the future development of this agency. In the business plan, secondary data are used for the analysis of the market and customers in Czech Republic and a keyword analysis and an analysis of competition is made with the help of marketing tools Ahrefs, Collabim and Google Keyword Planner. Lean Canvas and a financial plan in realistic, optimistic and pessimistic versions are also part of the business plan. As the overall conclusion, the author decides to start this business. For that, the author will provide 30 000 CZK as initial capital and will expect to gain 202 269 CZK of profit in 1 year.
Klíčová slova: business plan; entrepreneurship; financial plan; marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 1. 6. 2018
Datum podání práce: 13. 5. 2019
Datum obhajoby: 6. 6. 2019
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/66546/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: