Procesy poskytovatele telekomunikačních služeb

Název práce: Procesy poskytovateľa telekomunikačných služieb
Autor(ka) práce: Kaša, Tomáš
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Martínez, Felipe
Oponenti práce: Čebišová, Blanka
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Diplomová práca skúma interný proces zavádzania produktu a služby v telekomunikačnej spoločnosti s cieľom návrhu jeho zlepšenia. Práca na dosiahnutie zlepšenia využíva metodológiu Lean Six Sigma, s využitím nástroja DMAIC. Teoretická časť pozostáva zo stručného popisu trhu telekomunikačných služieb, uplatnenia metodológie Lean Six Sigma v telekomunikáciách a teoretického vymedzenia metodológie. Praktická časť práce je zameraná na jednotlivé kroky nástroja DMAIC. Významnou časťou práce je podrobne zmapovaný popis súčasného fungovania procesu. Hlavným výstupom práce je návrh riešení zlepšenia procesu, ktoré splnili cieľ pomocou zníženia času trvania procesu, zníženia jeho komplexnosti a zvýšenia kvality výstupných riešení. Výstup ďalej obsahuje návrh kontrolných opatrení na sledovanie procesu do budúcna.
Klíčová slova: proces; služby; telekomunikácie; DMAIC; Lean Six Sigma
Název práce: Telecommunication service provider processes
Autor(ka) práce: Kaša, Tomáš
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Martínez, Felipe
Oponenti práce: Čebišová, Blanka
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
The master thesis examines the internal process of product and service implementation in telecommunications company with an aim to its improvement. Master thesis uses Lean Six Sigma methodology and particularly DMAIC tool. The theoretical part consists of a brief description of telecommunication services market, application of Lean Six Sigma methodology in telecommunications and theoretical definition of methodology. The practical part is focused on individual steps of the DMAIC tool. An important part of the thesis is a detailed description of the current functioning of the process. The main output of the thesis is a proposal of process improvement solutions that meet the goal by reducing the process time, reducing its complexity and improving the quality of output solutions. The output also includes a proposal for controlling activities to monitor the process in the future.
Klíčová slova: DMAIC; telecommunications; Lean Six Sigma; services; process
Název práce: Procesy poskytovatele telekomunikačních služeb
Autor(ka) práce: Kaša, Tomáš
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Martínez, Felipe
Oponenti práce: Čebišová, Blanka
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Diplomová práce zkoumá interní proces zavádění produktu a služby v telekomunikační společnosti s cílem návrhu jeho zlepšení. Práce na dosažení zlepšení využívá metodologii Lean Six Sigma, s využitím nástroje DMAIC. Teoretická část je složena ze stručného popisu trhu telekomunikačních služeb, uplatnění metodologie Lean Six Sigma v telekomunikacích a teoretického vymezení metodologie. Praktická část práce je zaměřena na jednotlivé kroky nástroje DMAIC. Významnou částí práce je podrobně zmapovaný popis současného fungování procesu. Hlavním výstupem práce jsou návrhy řešení zlepšení procesu, které splnili cíl pomocí snížení času trvání procesu, snížení jeho komplexnosti a zvýšení kvality výstupních řešení. Výstup dále obsahuje návrh kontrolních opatření na sledování procesu do budoucna.
Klíčová slova: Lean Six Sigma; služby; telekomunikace; proces; DMAIC

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 13. 4. 2018
Datum podání práce: 13. 5. 2019
Datum obhajoby: 11. 6. 2019
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/65757/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: