Atraktivita zaměstnavatele

Název práce: Atraktivita zaměstnavatele
Autor(ka) práce: Falc, Jan
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Legnerová, Kateřina
Oponenti práce: Puhlovská, Eva
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Abstrakt: Cílem této práce je prozkoumat značku zaměstnavatele společnosti Procter & Gamble z pohledu atraktivity této firmy jako zaměstnavatele pro studenty a absolventy Podnikohospodářské fakulty Vysoké školy ekonomické v Praze, a dále povědomí studentů o této společnosti. Vedlejším cílem práce je zjistit, jaké vlastnosti zaměstnavatele považují studenti Podnikohospodářské fakulty VŠE v Praze za nejdůležitější, pokud pro ně chce být zaměstnavatel atraktivní. Teoretická část práce se zabývá především literární rešerší pojmů atraktivita zaměstnavatele, značka zaměstnavatele a nábor kandidátů. Praktická část popisuje základní informace o společnosti Procter & Gamble s důrazem na náborové strategie a aktivity v regionu střední Evropy. Výzkum práce je zaměřený na analýzu výsledků dotazníkového šetření provedeného mezi studenty Podnikohospodářské fakulty VŠE v Praze. Samotné dotazníkové šetření se skládá z 19 otázek, zabývajících se základními informacemi o respondentovi, jeho povědomím o společnosti Procter & Gamble a jeho názorem na atraktivitu zaměstnavatele Procter & Gamble. Na konci dotazníku je zjišťováno, jaké základní požadavky by měl splňovat zaměstnavatel, aby byl pro respondenta ideálním zaměstnavatelem. Součástí praktické části je souhrn informací zjištěných v průběhu této části práce a doporučení pro společnost, jak postupovat do budoucna při budování značky zaměstnavatele a zvyšování svojí atraktivity jako zaměstnavatele. Závěr práce zjišťuje, zda byly zodpovězeny základní otázky, kterými se práce zabývá, a zda tato práce splnila své cíle.
Klíčová slova: atraktivita zaměstnavatele; značka zaměstnavatele; personální marketing
Název práce: Attractiveness of the employer
Autor(ka) práce: Falc, Jan
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Legnerová, Kateřina
Oponenti práce: Puhlovská, Eva
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Abstract: The aim of this thesis is to explore the brand of Procter & Gamble employer brand from the point of view of attractiveness of this company as an employer for students and graduates of the Faculty of Business Administration of the University of Economics in Prague, as well as students' awareness of this company. The secondary aim of the thesis is to find out what the characteristics of the employer are considered by the students of the Faculty of Business Administration of the University of Economics in Prague as the most important if the employer wants to be attractive for them. The theoretical part deals mainly with literature search of employer attractiveness, employer brand and recruitment of candidates. The practical part describes basic information about Procter & Gamble with an emphasis on recruitment strategies and activities in Central Europe. The research is focused on the analysis of the results of a questionnaire survey conducted among the Faculty of Business Administration of the University of Economics, Prague. The questionnaire survey itself consists of 19 questions dealing with basic information about the respondent, his awareness of Procter & Gamble and his opinion on the attractiveness of Procter & Gamble. At the end of the questionnaire, the employer is asked to find out what basic requirements the employer should meet in order to be the ideal employer for respondents. Part of the practical part is a summary of information found during this part of the thesis and recommendations for the company how to proceed in the future when building an employer brand and increasing its attractiveness as an employer. The conclusion of the thesis is to find out whether the basic questions that the thesis deals with and whether the work fulfilled its objectives were answered.
Klíčová slova: attractiveness of the employer; employer brand; HR marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra personalistiky

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 21. 2. 2018
Datum podání práce: 13. 5. 2019
Datum obhajoby: 11. 6. 2019
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/64975/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: