Analýza marketingových aktivit internetového obchodu

Název práce: Analýza marketingových aktivit internetového obchodu
Autor(ka) práce: Ctibor, Pavel
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Stříteský, Václav
Oponenti práce: Kudrna, Martin
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem této práce je analyzovat výkonnost využívaných online marketingových nástrojů jednoho z nejvýznamnějších českých prodejců prémiového kuchyňského vybavení a na základě této analýzy navrhnout soubor aktivit pro zvýšení efektivity. K vyhodnocení byla použita data z jednotlivých reklamních a analytických nástrojů společnosti, jako je Adform, Google Ads nebo Google Analytics a také nástroje na měření webu: Raven SEO, Majestic nebo Collabim. U zkoumaných kanálů bylo odhaleno mnoho problémových míst. Displejová reklama byla přeinvestovaná a téměř nevyužívala data, takže se přes 80 % impresí minulo s cílovou skupinou. Problémy s relevantním cílením zasáhly i vyhledávací sítě. Chyběla personalizace reklamy, a to i v interním e-mailingu a firma se nevěnovala SEO optimalizaci stránek. Navržená optimalizace plynoucí z těchto poznatků povede k výraznému zvýšení efektivity celého obchod.
Klíčová slova: Online marketing; Internetový obchod; Marketingový trychtýř; Displejová reklama; PPC; SEO
Název práce: The Analysis of the Marketing Activities of the E-shop
Autor(ka) práce: Ctibor, Pavel
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Stříteský, Václav
Oponenti práce: Kudrna, Martin
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The goal of this thesis is to analyze the performance of the online marketing instruments used by one of the most significant Czech sellers of premium kitchen equipment and, based on the analysis, create a set of recommendations in order to increase effectiveness. To evaluate the performance, I have used data from advertising and analytical tools such as Adform, Google Ads or Google Analytics and instruments used for web analytics such as Raven SEO, Majestic or Collabim. The examined data has uncovered many problems. For example, the display advertising was overinvested and barely used data, therefore over 80 percent of impressions did not appear to the target audience. Problems with relevant targeting have also affected search engines. Other issues included the absence of personalized advertisements, including in internal mailing and the company's lack of SEO optimization of its website. The suggested optimization contained in this thesis will result in a significant growth of the effectivity of the whole shop.
Klíčová slova: E-commerce; PPC; SEO; Online Marketing; Marketing Funnel; Display Advertising

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 31. 5. 2018
Datum podání práce: 14. 5. 2019
Datum obhajoby: 12. 6. 2019
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/66200/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: