Marketingová analýza Slovanského hradiště v Mikulčicích

Název práce: Marketingová analýza Slovanského hradiště v Mikulčicích
Autor(ka) práce: Králová, Pavla
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Dianová, Markéta
Oponenti práce: Černá, Jitka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce se zabývá zhodnocením marketingové strategie a taktiky národní kulturní památky „Slovanské hradiště v Mikulčicích“. Cílem této práce je zhodnotit současnou marketingovou strategii a taktiku této památky a na základě tohoto zhodnocení vytvořit doporučení k zefektivnění marketingového řízení této konkrétní památky.
Klíčová slova: Marketing; Marketingová analýza; Památka
Název práce: The Marketing Analysis of Slavic fortified settlement in Mikulčice
Autor(ka) práce: Králová, Pavla
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Dianová, Markéta
Oponenti práce: Černá, Jitka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The thesis focuses on evaluation of marketing tactics and strategy of Slavic fortified settlement in Mikulčice, which is Czech national heritage. The aim of the thesis is to evaluate current marketing strategy and tactics of this monument and on the basis of this evaluation create a suggestion on how to make marketing management of this monument more efficient.
Klíčová slova: Marketing; Monument; Marketing analysis

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Arts Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra Arts managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 10. 2. 2018
Datum podání práce: 14. 5. 2019
Datum obhajoby: 18. 6. 2019
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/65723/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: