Marketingová komunikace na sociálních sítích a její využití u virtuálních operátorů

Název práce: Marketingová komunikace na sociálních sítích a její využití u virtuálních operátorů
Autor(ka) práce: Kouklík, Tomáš
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Kolouchová, Daniela
Oponenti práce: Truhlář, Filip
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem práce je analýza marketingové komunikace na sociálních sítích u vybraných virtuálních operátorů a následné doporučení změn v marketingové komunikaci, které povedou k zefektivnění marketingových aktivit na sociálních sítích. Teoretická část je zaměřena na problematiku internetového marketingu s důrazem na specifika marketingu na sociálních sítích. Hlavní pozornost je věnována především síti Facebook a možnostem jejího využití v komunikačních kampaních. Praktická část nejprve představuje analýzu facebookové aktivity čtyř největších operátorů v České republice vytvořené na základě veřejně dostupných zdrojů. Pro vybraného virtuálního operátora byla následně provedena detailní analýza neveřejných statistik jeho facebookové sítě. Výstupem obou analýz je doporučení pro efektivnější správu facebookové stránky vybraných operátorů.
Klíčová slova: sociální sítě; Facebook; internetový marketing; virtuální operátoři
Název práce: Marketing communication on social networks and its use for virtual operators
Autor(ka) práce: Kouklík, Tomáš
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Kolouchová, Daniela
Oponenti práce: Truhlář, Filip
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of the thesis is to analyze the marketing communication on social networks of selected virtual operators and the subsequent recommendation of changes in marketing communication that will lead to more effective marketing activities on social networks. The theoretical part is focused on the issue of internet marketing with an emphasis on the specifics of marketing on social networks. Main attention is paid to Facebook network and possibilities of its use in communication campaigns. The practical part first presents an analysis of the Facebook activity of the four largest operators in the Czech Republic created on the basis of publicly available sources. A detailed analysis of the non-public statistics of his Facebook network was subsequently performed for the selected virtual operator. The output of both analyzes is a recommendation for more effective management of the Facebook pages of the selected operators.
Klíčová slova: social networks; Facebook; virtual operator; marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 21. 3. 2019
Datum podání práce: 15. 5. 2019
Datum obhajoby: 4. 6. 2019
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/69298/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: