Marketingová strategie a komunikace skandinávských filmů v ČR

Název práce: Marketingová strategie a komunikace skandinávských filmů v ČR
Autor(ka) práce: Mohauptová, Tereza
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Hanzlík, Jan
Oponenti práce: Dianová, Markéta
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato diplomová práce se zabývá analýzou marketingové strategie a komunikace skandinávských filmů v České republice. Podává ucelený pohled na filmografii severských států, možnosti propagace a její následnou distribuci na českému trhu. V úvodní kapitole je osvětleno téma vývoje a formování historie filmové tvorby severských zemí, jako je Norsko, Švédsko, Finsko, Island a Dánsko, v návaznosti na významné osobnosti skandinávského filmového průmyslu. Dále je zde představena problematika marketingové komunikace ve vztahu ke kinematografii. V praktické části byl proveden průzkum současné situace distribuce v ČR s hlubším zaměřením na skandinávské filmy v letech 2008 až 2018.
Klíčová slova: Skandinávie; severské země; marketingová strategie; filmový marketing a distribuce; trh filmu v České republice
Název práce: Marketing Strategy and Communication of Scandinavian films in the Czech Republic
Autor(ka) práce: Mohauptová, Tereza
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Hanzlík, Jan
Oponenti práce: Dianová, Markéta
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This Master thesis deals with the analysis of marketing strategy and communication of Scandinavian films in the Czech Republic. It provides a comprehensive view of the Nordic countries' filmography, the possibilities of its promotion and its subsequent distribution on the Czech market. The introductory page clarifies the theme of development and shaping of the filmmaking history of the Nordic countries such as Norway, Sweden, Finland, Island and Denmark, following the prominent figures of the Scandinavian film industry. This part was supported by a survey of the current situation in the Czech Republic with the aim to focus on Scandinavian films from 2008 to 2018.
Klíčová slova: the Nordic countries; marketing strategy; film marketing and distribution; film market in the Czech Republic; Scandinavia

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Arts Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra Arts managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 30. 11. 2018
Datum podání práce: 15. 5. 2019
Datum obhajoby: 11. 6. 2019
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/68167/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: