Strategický finanční plán obchodní značky Balloon Adventures Prague

Název práce: Strategický finanční plán obchodní značky Balloon Adventures Prague
Autor(ka) práce: Suchý, Jan
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Špička, Jindřich
Oponenti práce: Aulová, Renata
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem práce je analyzovat a vyhodnotit současné postavení společnosti na trhu a v návaznosti na dlouhodobé cíle navrhnout a pospat krátkodobý finanční plán pro nadcházející období. Součástí plánu je detailní přehled o finančních tocích v průběhu sledovaného období, rozvržení potřebných investic, vkladů kapitálu a ekonomické vyhodnocení plánu. Navržený plán má být podkladem majitelům společnosti pro budoucí rozhodování a řízení. Práce shrnuje teoretická východiska pro strategickou analýzu a krátkodobé finanční plánování. Metodicky vychází z obecně uznávaných postupů finančního plánování. V praktické části je představena sledovaná společnost a předmětná obchodní značka, zasazená do problematiky odvětví. Následně je vyhodnoceno předchozí období, na jehož výsledky navazuje samotné plánování. Práce je zakončena soupisem doporučení pro majitele společnosti.
Klíčová slova: plánové výkazy; Strategická analýza; krátkodobý finanční plán; finanční ukazatele; účetní výkazy
Název práce: Strategic financial plan of a commercial brand Balloon Adventures Prauge
Autor(ka) práce: Suchý, Jan
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Špička, Jindřich
Oponenti práce: Aulová, Renata
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of the thesis is to analyse and evaluate the current market position of the brand in connection to its long-term goals, and to draft and describe a short-term financial plan for the upcoming year. As part of the plan, there is an overview of the company’s cashflow, a schedule of investment and capital needs and an economical evaluation of the plan itself. The drafted plan is supposed to be used for future decision making by the company’s owners. The thesis summarizes a theoretical background of the problematics. Methodologically, it builds on generally accepted financial planning practices. In its practical part the subjective company is introduced and placed into the problematics of the market. The previous financial period is then evaluated and built upon in the short-term financial planning itself. Finally, a summary of suggestions for the company owners is introduced.
Klíčová slova: financial indicators; Strategic analysis; financial statements; short-term financial plan; plan statements

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra strategie

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 30. 6. 2018
Datum podání práce: 15. 5. 2019
Datum obhajoby: 6. 6. 2019
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/66413/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: