Získávání a výběr zaměstnanců

Název práce: Získávání a výběr zaměstnanců
Autor(ka) práce: Růžička, Martin
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Legnerová, Kateřina
Oponenti práce: Černá, Daniela
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce je zaměřena na získávání a výběr zaměstnanců v konkrétním oddělení společnosti Patria Finance, a.s. Práce nejprve vymezuje teoretický základ a uvádí jednotlivé zdroje získávání zaměstnanců a metody jejich výběru. Dále se zaměřuje na značku společnosti a klade si za cíl zjistit, jakými způsoby šíří značku mezi veřejnost a potenciální uchazeče o zaměstnání. Následně se věnuje analýze a popisu jednotlivých zdrojů získávání zaměstnanců v oddělení Customer Care a jejich následnému výběru. V poslední části je zpracováno dotazníkové šetření, které zkoumá to, jak zaměstnanci vnímají proces získávání a výběru ve společnosti a jaké nedostatky v něm vidí. Výsledkem je především zjištění, z jakých důvodů si zaměstnanci vybrali práci právě v této společnosti a navržení následných doporučení pro společnost.
Klíčová slova: Získávání zaměstnanců; výběr zaměstnanců; značka společnosti
Název práce: Recruitment and selection of employees
Autor(ka) práce: Růžička, Martin
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Legnerová, Kateřina
Oponenti práce: Černá, Daniela
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The thesis is focused on recruiting and selecting employees in a department of Patria Finance, a.s. Firstly, this thesis defines the theoretical basis and describes sources of recruitment and methods of their selection. It also focuses on the brand of the company and aims to find out how the brand is presented to the public and to potential job applicants. The next part analyses and describes sources of recruitment selection of employees in the Customer Care department. The last part contains a survey that examines how employees see the process of recruiting and selecting in the company and discovers its cons. The aim of the survey is to find out the reasons why employees chose to work in this company and to suggest ways of improvements for the company.
Klíčová slova: selection of employees; Recruitment of employees; company branding

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra personalistiky

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 19. 6. 2018
Datum podání práce: 15. 5. 2019
Datum obhajoby: 12. 6. 2019
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/66222/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: