Marketingová komunikace značky APOGEO

Název práce: Marketingová komunikace značky APOGEO
Autor(ka) práce: Karlíčková, Jana
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Polanská, Jana
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
První část práce je věnována teorii marketingové komunikaci, marketingovému plánu a především komerčním komunikacím. Další část je věnována představení skupiny APOGEO a analýze její marketingové komunikace za rok 2008. V závěrečné části je zhodnocena efektivita marketingové komunikace značky APOGEO a jsou navržena možná zlepšení.
Klíčová slova: komerční komunikace; marketingová komunikace; trh služeb B-to-B
Název práce: Marketing comnunication of the brand APOGEO
Autor(ka) práce: Karlíčková, Jana
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Polanská, Jana
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The first part of the work is given to theory about marketing, marketing communication and commercial comunications. The next part is about APOGEO Group, its marketing comunication during the year 2008. The last part of this work analyzes marketing communicaion of the APOGEO Group and gives some recommendations how to improve it.
Klíčová slova: market of services B-to-B; commercial communication; marketing communication

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 27. 11. 2008
Datum podání práce: 15. 1. 2009
Datum obhajoby: 22. 1. 2009
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/16995/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: