Analýza nákupního centra Chodov (vybrané problémy)

Název práce: Analýza nákupního centra Chodov (vybrané problémy)
Autor(ka) práce: Matyáštíková, Romana
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Filipová, Alena
Oponenti práce: Zeman, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Práce se zabývá vnějším a vnitřním designem OC Chodov a jeho prodejních jednotek, dispozičním řešením prodejních jednotek, skladbou sortimentu, nabízenými službami a možnostmi občerstvení. V následující části je na OC Chodov nahlíženo očima matky, dále jsou zde představeny doprovodné akce a výstavy a na závěr bylo provedeno dotazníkové šetření mezi zákazníky.
Klíčová slova: prodejní jednotky; nákupní prostředí; Centrum Chodov
Název práce: Analysis of shopping centre Chodov (chosen problems)
Autor(ka) práce: Matyáštíková, Romana
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Filipová, Alena
Oponenti práce: Zeman, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This thesis deals with exterior and interior design of shopping centre Chodov and his sales units, store layout, assortment, offered services and possibilities of refreshment. The next part is dedicated to mothers and their view of shopping centre. Then you can find there a brief presentation of organised exhibitions and finally I made a survey among customers.
Klíčová slova: sales unit; shopping atmosphere; shopping centre Chodov

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 10. 11. 2008
Datum podání práce: 10. 1. 2009
Datum obhajoby: 19. 1. 2009
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/16348/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: