Loajalita zákazníků retailingové firmy - Billa

Název práce: Loajalita zákazníků retailingové firmy - Billa
Autor(ka) práce: Kučera, Michal
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Černá, Magdaléna
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
První kapitola práce se zabývá objasněním pojmu "zákaznická loajalita" a vysvětluje její důležitost pro firmy v současném konkurenčním prostředí. Druhá kapitola je zaměřená na marketingový výzkum trhu. Slouží jako teoretický základ a východisko pro zpracování vlastního terénního šetření, které je také součástí této práce. Třetí kapitola představuje společnost BILLA spol. s.r.o. ČR a její věrnostní program, který je podrobně rozebrán. Poslední kapitola se zabývá výzkumem, který byl za účelem práce zpracován. Týká se informovanosti členů Billa Clubu o jeho výhodách.
Klíčová slova: informovanost; Billa Club; loajalita zákazníků; výzkum trhu
Název práce: Customer loyalty of a retail company - Billa
Autor(ka) práce: Kučera, Michal
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Černá, Magdaléna
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The first chapter enlightens the meaning of the term "customer loyalty", and explains its importance for firms in today's competitive surrounding. The second chapter focuses on market research and acts as a theoretical base and starting point for the research, which is a part of this thesis. The third chapter introduces the company BILLA spol. s.r.o. ČR and its loyalty programme, which is described very closely. The last chapter is concerned with the market research, which has been made for purpose of this thesis. It refers to the foreknowledge about benefits, which the Billa Club offers to its members.
Klíčová slova: customer loyalty; foreknowledge; Billa Club; market research

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 24. 11. 2008
Datum podání práce: 15. 12. 2008
Datum obhajoby: 19. 1. 2009
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/16855/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: