Vliv efektu "zdarma" na rozhodování spotřebitele

Název práce: Vliv efektu "zdarma" na rozhodování spotřebitele
Autor(ka) práce: Martiushenko, Kateryna
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Korecká, Martina
Oponenti práce: Kincl, Tomáš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou iracionálního chování jedinců a exis-tenci efektu „zdarma“. Cílem práce je ověřit působení zvoleného efektu na rozhodování příslušníků generace Z. Součástí práce je analýza vnímaní a vztahu spotřebitelů k ceně, a to především k nulové ceně. K naplnění cíle je použita kombinace kvalitativních vý-zkumných metod, kterou tvoří focus group a obdobný experiment.
Klíčová slova: spotřebitelské chování; nákupní rozhodnutí; cena; iracionální chování; efekt „zdarma“
Název práce: Influence of the zero price effect on consumer decision
Autor(ka) práce: Martiushenko, Kateryna
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Korecká, Martina
Oponenti práce: Kincl, Tomáš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This bachelor thesis deals with the issue of irrational behavior of individuals and the existence of the zero price effect. The aim of the thesis is to verify the impact of the chosen effect on the decision-making process of members of the Generation Z. To meet the objective, a combination of qualitative research methods was used, which consists of a focus group and an experiment.
Klíčová slova: consumer behavior; buying decision; price; irrational behavior; zero price effect

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 20. 4. 2018
Datum podání práce: 28. 6. 2019
Datum obhajoby: 29. 8. 2019
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/67436/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: