Návrh marketingové komunikace mistrovství světa juniorů v hokeji 2020

Název práce: Návrh marketingové komunikace mistrovství světa juniorů v hokeji 2020
Autor(ka) práce: Kramář, Josef
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Král, Petr
Oponenti práce: Lhotáková, Markéta
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem této práce je definování návrhů pro marketingovou komunikaci Mistrovství světa juniorů v hokeji 2020, které se bude konat v České republice. Práce se v teoretické rovině zabývá specifiky sportovního marketingu a event marketingu a představuje některé trendy v těchto marketingových oblastech. Další část práce je věnována juniorskému mistrovství světa, jeho popularitě, dřívějšímu pořadatelství České republiky a současným organizačním činnostem směrem k nadcházejícímu mistrovství. Následné dotazníkové šetření zkoumá vnímání juniorského mistrovství ze strany českých hokejových fanoušků a na jeho základě jsou v práci uvedeny možné aplikovatelné aktivity marketingové komunikace pro mistrovství v roce 2020.
Klíčová slova: lední hokej; sportovní marketing; event marketing; marketingová komunikace
Název práce: Suggestion for Marketing Communication of World Junior Ice Hockey Championship 2020
Autor(ka) práce: Kramář, Josef
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Král, Petr
Oponenti práce: Lhotáková, Markéta
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of this thesis is to define suggestions for marketing communication of World Junior Ice Hockey Championship 2020 which will be held in Czech Republic. In the theoretical part of the thesis is introduced sport marketing, event marketing and some new trends considering these two marketing areas. The World Junior Ice Hockey Championship is thereafter described as well as its popularity, latest hosting of this tournament by Czech Republic and current activities toward oncoming championship. The questionnaire survey examines the perception of this tournamenet by czech ice hockey fans and based on its outcome the thesis offers some possible activities for marketing communication of the championship in 2020.
Klíčová slova: event marketing; ice hockey; marketing communication; sport marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 21. 9. 2018
Datum podání práce: 28. 6. 2019
Datum obhajoby: 9. 9. 2019
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/66818/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: