Zaměření a sledovanost stanic na televizním trhu ČR

Název práce: Zaměření a sledovanost stanic na televizním trhu ČR
Autor(ka) práce: Burešová, Johana
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Gunina, Daria
Oponenti práce: Novák, Michal
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce v rámci teoretické části představuje problematiku prostředí českého televizního trhu, segmentace, targetingu a sledovanosti televizního vysílání. Výzkum v rámci bakalářské práce se zabývá zaměřením čtyř největších televizních společností (Česká televize, Nova, Prima, Barrandov), zejména jejich jednotlivých kanálů na určité segmenty diváků. Na základě rešerše primárních zdrojů byly vytvořeny profily televizních kanálů a diváckých segmentů. Diváci byli rozděleni do 6 segmentů na základě věku (4-14 let, 15-30 let, 31-68 let, 69 a více let). Následovala analýza dat o sledovanosti všech zkoumaných stanic vybranými segmenty. Závěrem komparační analýzy je, že české televize kopírují, až na drobné odchylky, obsahem svých televizních programů zájem svých cílových skupin.
Klíčová slova: televizní trh,; segmentace,; targeting,; analýza; mass media; mediální komunikace
Název práce: Focusing and viewing of stations on the Czech TV market
Autor(ka) práce: Burešová, Johana
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Gunina, Daria
Oponenti práce: Novák, Michal
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bachelor thesis in its theoretical part presents the issue of the Czech television market, segmentation, targeting and rating of TV programs. Research in the frame of this bachelor's thesis deals with targeting for four most important TV companies (Česká televize, Nova, Prima, and TV Barrandov), especially their particular channels for the certain segments of viewers. Profiles of TV channels and viewers segments were created on the base of primary source's recherche . Viewers were divided into six segments according to the age (4–14 years, 15–30 years, 31–68 years, 69 and more years). Data analysis of ratings at selected segments in all researched TV channels was following. The conclusion of this comparative analysis is that actually Czech television companies copy, except for small deviations, the interest of their aimed groups by the content of their programs.
Klíčová slova: analysis; mass media; television market; segmentation; targeting

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 24. 3. 2017
Datum podání práce: 28. 6. 2019
Datum obhajoby: 23. 8. 2019
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/61587/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: