Analýza masmediální komunikace na dětských televizních stanicích

Název práce: Analýza masmediální komunikace na dětských televizních stanicích
Autor(ka) práce: Hubařová, Martina
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Gunina, Daria
Oponenti práce: Kincl, Tomáš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato bakalářská práce má za cíl analyzovat masmediální komunikaci na dětských stanicích českého televizního trhu v letech 2011-2018. V teoretické části práce představuje pojmy dítě, masmédia, televize a reklama, které uvádí ve vzájemných souvislostech. Následuje metodická část práce. Ta pojednává o vybraných datech, metodách analýzy dat a výzkumných omezeních. Praktická část se věnuje třem vybraným dětským televizním stanicím. Za použití statistických metod je zpracováno několik analýz. Na jejich základě jsou dosažena zjištění, která jsou účelně prezentována formou tabulkových přehledů a různých druhů grafů. Zjištění jsou následně vhodně interpretována, čímž zodpovídají výzkumné otázky a naplňují tak cíl této práce. Dosažené výsledky jsou shrnuty v závěru práce.
Klíčová slova: televize; reklama; dítě; masmediální komunikace; dětské televizní stanice
Název práce: Analysis of massmedia communication on children's television networks
Autor(ka) práce: Hubařová, Martina
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Gunina, Daria
Oponenti práce: Kincl, Tomáš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of the submitted bachelor’s degree thesis is to analyse massmedia communication on children’s television networks between the years 2011-2018. In the theoretical part of the thesis, the following terms and the features their share: child, massmedia, television and advertisement. The second part of the thesis is methodical. Selected data, methods of their analysis and limitations of the research are presented there. The practical part of the thesis is devoted to children’s television channels. Using statistical methods, several analyses were worked on. The foundings, based on the analyses, are presented effectively in the form of tabular overviews and various types of graphs. The results are consequently interpreted conveniently and they give answer to the research questions and the aim of the thesis is therefore fulfilled. The results of the analysis are presented in the conclusion of the thesis.
Klíčová slova: massmedia communication; television; advertisement; child; children’s television networks

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 26. 2. 2017
Datum podání práce: 28. 6. 2019
Datum obhajoby: 29. 8. 2019
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/61030/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: