Corporate Social Responsibility and Brand Trust in Luxury

Název práce: Corporate Social Responsibility and Brand Trust in Luxury
Autor(ka) práce: Ganzyuk, Alexandra
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Olšanová, Květa
Oponenti práce: Halík, Jaroslav
Jazyk práce: English
Abstrakt:
The aim of the research is to study the influence of corporate social responsibility on consumers' trust toward luxury brands. The quantitative approach was chosen as the most appropriate method to answer the research question. The research applies quantitative data collection in the form of a survey. The empirical study conducted on the example of the luxury brand Gucci revealed that the corporate social responsibility activities of the company have mainly a positive and notable effect on the brand trust. The findings also showed that the consumers' trust influenced by each of the corporate social responsibility dimensions does not critically differ.
Klíčová slova: Corporate Social Responsibility ; Brand Trust; Luxury brands
Název práce: Corporate Social Responsibility and Brand Trust in Luxury
Autor(ka) práce: Ganzyuk, Alexandra
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Olšanová, Květa
Oponenti práce: Halík, Jaroslav
Jazyk práce: English
Abstrakt:
Cílem výzkumu je studium vlivu společenské odpovědnosti podniků na důvěru spotřebitelů vůči luxusním značkám. Kvantitativní přístup byl zvolen jako nejvhodnější metoda výzkumu. Výzkum aplikuje kvantitativní sběr dat formou dotazníku. Empirická studie provedená na příkladu luxusní značky Gucci ukázala, že aktivity společenské odpovědnosti mají především významný a kladný vliv na důvěru v značku. Zjištění také ukázala, že důvěra spotřebitelů ovlivněná každým z aspektů společenské odpovědnosti se zásadně neliší.
Klíčová slova: Corporate Social Responsibility ; Brand Trust ; Luxury brands

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/International Business - Central European Business Realities
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 24. 4. 2018
Datum podání práce: 1. 7. 2019
Datum obhajoby: 29. 8. 2019
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/65844/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: