Komunikační strategie Centra publicistické, dokumentární a vzdělávací tvorby České televize

Název práce: Komunikační strategie Centra publicistické, dokumentární a vzdělávací tvorby České televize
Autor(ka) práce: Šimonová, Karolína
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Kubaš, Mario
Oponenti práce: Jeřábková, Jarmila
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem diplomové práce „Komunikační strategie Centra publicistické, dokumentární a vzdělávací tvorby České televize“ je analýza současné a návrh nové komunikační koncepce, která bude zároveň v souladu s komunikační strategií celé veřejnoprávní televize. Teoretická část se věnuje problematice marketingové komunikace, jejím nástrojům a samotnému plánování. Druhá část práce je praktická. Jsou v ní využity teoretické poznatky, výsledky provedené analýzy a zároveň je zde představen nový návrh komunikačního konceptu.
Klíčová slova: veřejnoprávní televize; televizní pořad; Centrum publicistické, dokumentární a vzdělávací tvorby; Česká televize; marketingové nástoje; komunikační strategie
Název práce: The Communication Strategy of the Center for Journalistic, Documentary and Educational Production for Czech Television
Autor(ka) práce: Šimonová, Karolína
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Kubaš, Mario
Oponenti práce: Jeřábková, Jarmila
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of the diploma thesis "The Communication Strategy of the Center of Journalistic, Documentary and Educational Production for Czech Television" is to analyze the current strategy, and design a new communication concept in accordance with the communication strategy of the whole public service television. The theoretical part deals with the issue of marketing communication, financial tools, and planning itself. The second part is practical; the applicability of theoretical data, the results of a verified analysis, and a new design of the communication concept are all presented.
Klíčová slova: TV show; communication strategy; Czech Television; public service television; marketing tools; Center of Journalistic, Documentary and Educational Production

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Arts Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra Arts managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 1. 11. 2018
Datum podání práce: 27. 8. 2019
Datum obhajoby: 11. 9. 2019
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/68913/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: