Faktory prosperity malé firmy

Název práce: Faktory prosperity malé firmy
Autor(ka) práce: Hladůvka, Ondřej
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Srpová, Jitka
Oponenti práce: Mísař, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Hlavním cílem diplomové práce je analyzovat současný stav ve společnosti Mistral Paints s.r.o. Situaci zhodnotit a vytvořit doporučení ke zkvalitnění a zefektivnění chodu společnosti. Zaměření práce je na základní oblasti podnikového řízení, tedy management, marketing, personální a finanční řízení. V teoretické části jsou popsány základní principy podnikového řízení malých a středních podniků. První úsek praktické části je věnován popisu společnosti a analýze jednotlivých typů řízení společnosti. Z teoretické a popisné části se na konci práce odvíjí vlastní výzkum, návrhy a doporučení. Hlavní pozornost je zde věnována marketingové komunikaci kamenné prodejny a personálnímu řízení, především výzkumu 360stupňové zpětné vazby a motivaci zaměstnanců.
Klíčová slova: finanční řízení; personální řízení; výzkum; malý podnik; management; marketing
Název práce: Factors of prosperity of a small company
Autor(ka) práce: Hladůvka, Ondřej
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Srpová, Jitka
Oponenti práce: Mísař, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The main object of the thesis is to analyse the current situation of company Mistral Paints s.r.o. The situation will be appraised and there will be suggestions for improvement and increasing efficiency in future. The aim is on basic field of enterprise management which means management, marketing, human resources and financial management. In the theoretical part are clarified principles of management SME. The following practical part is devided into two section. First section is dedicated to description of the company. From the theoretical and description part is deduced final section of thesis. It contains research, suggestions and recommendations. The main focus is on marketing communication of shop in Kladno and on human resources management part. There is a research of 360 degree feedback and research of motivation of employees.
Klíčová slova: SME; management; human resources management; research; marketing; financial management

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 20. 12. 2018
Datum podání práce: 13. 5. 2020
Datum obhajoby: 10. 6. 2020
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/68356/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: