Marketing v církvi ICF

Název práce: Marketing v církvi ICF
Autor(ka) práce: Palasthy, Jozef
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Koudelka, Jan
Oponenti práce: Zamazalová, Marcela
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem této diplomové práce je navržení marketingových možností pro církev ICF Praha především na základě vlastního výzkumu. Teoretická část práce je zaměřena na popis a vysvětlení marketingových kategorií a jejich specifik pro církevní oblast. Za krátkým historickým úvodem proloženým marketingovými pojmy se nachází objasnění hlavních specifik marketingových kategorií, jako jsou vývoj marketingové filozofie, analýza prostředí, analýza mikroprostředí, STP (segmentace, targeting, positioning),7P (product, price, place, promotion, people, process, physical evidence). V praktické části je představena církev ICF Praha, jsou popsána její marketingová specifika a na základě výzkumu jsou vytvořena doporučení pro její další činnost.
Klíčová slova: Marketing; církev; výzkum; ICF Praha; doporučení
Název práce: Marketing in ICF Church
Autor(ka) práce: Palasthy, Jozef
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Koudelka, Jan
Oponenti práce: Zamazalová, Marcela
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The subject of this diploma thesis is a proposal of marketing opportunities for ICF Prague Church, mainly based on the own research. The theoretical part is focused on marketing categories and their specifics for church area. Behind the brief historical introduction interlaced with marketing concepts is an explanation of the main specifics of marketing categories such as development of marketing philosophy, environmental analysis, microenvironment analysis, STP (segmentation, targeting, positioning), 7P (product, price, place, promotion, people, process, physical evidence). The practical part introduces ICF Prague Church, describes its marketing specifics and suggests recommendations for its further activities on the basis of the own research.
Klíčová slova: recommendations; Marketing; church; research; ICF Prague

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 16. 6. 2016
Datum podání práce: 28. 8. 2019
Datum obhajoby: 10. 9. 2019
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/58727/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: