Mezinárodní veletrhy a jejich pozice v moderním světě obchodu

Název práce: Mezinárodní veletrhy a jejich pozice v moderním světě obchodu
Autor(ka) práce: Němec, Adam
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Král, Petr
Oponenti práce: Vokáč, Matěj
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce se věnuje mezinárodním veletrhům a jejich pozici v moderním světě obchodu. Je strukturována do třech hlavních kapitol, ke kterým náleží několik dílčích podkapitol. První část se zabývá teoretickým úvodem do problematiky mezinárodních veletrhů. Kategorizuje veletrhy z marketingového pohledu a zabývá se aktuálními trendy v oboru. Druhá kapitola popisuje jednotlivé kroky pro úspěšnou účast na mezinárodním veletrhu a mimo jiné se soustřeďuje i na nákladovou stránku, možnou finanční podporu a veletržnictví v České republice. Závěrečná kapitola je souhrnem odpovědí z expertních rozhovorů se čtyřmi zástupci společností, kteří se z pozice vystavovatelů aktivně účastnili mezinárodních veletrhů. V závěru kapitoly jsou jednotlivé odpovědi srovnány mezi sebou i s teoretickými předpoklady z úvodu diplomové práce.
Klíčová slova: veletržnictví; vystavovatel; marketing ; mezinárodní veletrh; trendy
Název práce: International trade fairs and their position in the modern world of business
Autor(ka) práce: Němec, Adam
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Král, Petr
Oponenti práce: Vokáč, Matěj
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The diploma thesis deals with international trade fairs and their position in the modern world of business. The thesis is divided into three main chapters that have more detailed sections. The first part is devoted to the theoretical introduction about international trade fairs. Categorizing the trade fairs from the marketing perspective and focusing on current trends. The second chapter describes different steps for a successful trade fair participation and includes expenditures related to a trade fair participation, the possible financial support and the trade fair industry in the Czech Republic. The final chapter is a summary of replies from four expert interviews with company representatives, which were actively participating as exhibitors on international trade fairs. In the end of the chapter the answers of the exhibitors are compared with each other as well as with the theoretical outcome of the first part of the diploma thesis.
Klíčová slova: trends; international trade fairs; trade fair industry; marketing; exhibitor

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 14. 2. 2018
Datum podání práce: 26. 11. 2019
Datum obhajoby: 22. 1. 2020
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/64792/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: