Analýza selfpromo kampaní a nativního formátu společnosti Seznam.cz

Název práce: Analýza selfpromo kampaní a nativního formátu společnosti Seznam.cz
Autor(ka) práce: Jeřábek, Daniel
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Procházková, Markéta
Oponenti práce: Tršová, Martina
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem této bakalářské práce je vyhodnocení finanční efektivity kampaní v reklamních plochách společnosti Seznam.cz promující právě tuto společnost, tedy selfpromo kampaní. Druhotným cílem práce je pak vyhodnocení efektivity formátu „nativní inzerát“ vůči klasickým bannerovým plochám. Za pomoci využití interních dat, poskytnutých společností Seznam.cz je zkoumán cenový přínos reklamních ploch nesoucí selfpromo kampaň vůči stejným plochám nesoucí klasické reklamní sdělení nakoupené klientem. Jelikož selfpromo kampaň využívá mnoho formátů včetně formátu „nativní inzerát“, je zkoumána také efektivita tohoto nativního formátů vůči konvenčním formátům. Následně jsou pak vyjádřena doporučení týkající se využívání selfpromo kampaní a jednotlivých zkoumaných formátů.
Klíčová slova: Nativní reklama; selfpromo kampaň; Seznam.cz
Název práce: Analyses of selfpromo campaign and native format at Seznam.cz
Autor(ka) práce: Jeřábek, Daniel
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Procházková, Markéta
Oponenti práce: Tršová, Martina
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of this bachelor thesis is evaluating financial effectiveness of advertising campaigns on Seznam.cz´s websites promoting this particular company, respectively selfpromo caimpaigns. Secondary aim of this thesis is to evaluate effectiveness of the format „native ad“ compared to other classic banner formats. On the basis of internal data provided by company Seznam.cz the financial benefits of selfpromo campaigns were evaluated and compared with the revenues from clasic banners purchased by client. Due to this specific caimpaign using many ad formats, including native ed, can be evaluated performance of this format compared non-native formats. In conclusion, there are expressed recomendations related to use of selfpromo caimpaigns and performance of various formats.
Klíčová slova: selfpromo campaign; Native ad; advertising

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 23. 6. 2018
Datum podání práce: 29. 11. 2019
Datum obhajoby: 15. 1. 2020
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/66271/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: