Nástroje pro identifikaci preferencí zákazníků se zaměřením na conjoint analýzu

Název práce: Nástroje pro identifikaci preferencí zákazníků se zaměřením na conjoint analýzu
Autor(ka) práce: Petříková, Jana
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Olšanová, Květa
Oponenti práce: Foltýnová, Klára
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem diplomové práce je identifikovat preference zákazníků při výběru produktu Y. Produkt Y je nástrojem používaným v oboru stavebnictví a jeho vlastnosti mohou podstatně zjednodušit či naopak znepříjemnit práci na stavbě. Pro pochopení, jakou důležitost hrají jednotlivé vlastnosti při jeho výběru je realizován marketingový výzkum, konkrétně conjoint analýza, kdy zákazník činí rozhodnutí mezi hypotetickými produkty, které se liší ve svých vlastnostech a dle svých preferencí je nucen učinit kompromis. Tímto marketingovým výzkumem si chce firma X, která vyvíjí novou generaci produktu Y ověřit, zdali nová hodnotová nabídka produktu bude jejími zákazníky kladně přijata.
Klíčová slova: marketingový výzkum; conjoint analýza; preference zákazníků; stavební průmysl
Název práce: Instruments to identify customer preferences focusing on conjoint analysis
Autor(ka) práce: Petříková, Jana
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Olšanová, Květa
Oponenti práce: Foltýnová, Klára
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The objective of this study is to identify customer preferences in the choice of product Y. Product Y is a tool used in the construction industry and its characteristics can significantly simplify or, on the contrary, impede work on the construction site. To understand the importance that the individual characteristics play in the choice of the product, a market research is realized, namely conjoint analysis. The customer decides between hypothetical products that differ in their characteristics and is forced to make a compromise according to his preferences. With this market research, company X that is developing a new generation of product Y wants to verify whether a new value proposition will be accepted by its customers.
Klíčová slova: conjoint analysis; market research; customer preferences; construction industry

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 28. 5. 2018
Datum podání práce: 30. 11. 2019
Datum obhajoby: 22. 1. 2020
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/66068/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: