Inovace opor kurzu Řízení podnikové informatiky
Název práce: | Inovace opor kurzu Řízení podnikové informatiky |
---|---|
Autor(ka) práce: | Tělecká, Tereza |
Typ práce: | Diplomová práce |
Vedoucí práce: | Potančok, Martin |
Oponenti práce: | Bruckner, Tomáš |
Jazyk práce: | Česky |
Abstrakt: | Tato práce se zabývá analýzou současných trendů v řízení podnikové informatiky a na základě výsledků analýzy jsou aktualizovány studijní opory distančního kurzu Řízení podnikové informatiky vyučovaného na Vysoké škole ekonomické v Praze. V práci jsou rozebrány aktuální trendy v oblasti technologií a podnikové informatiky. Na základě analýzy současných opor a kvalitativního výzkumu jsou navrženy nové studijní opory z hlediska obsahu předmětu a formy výuky. Mezi navrženými změnami jsou zavedení bonusových kvízů, využití případových studií a další. Tyto změny jsou reflektovány ve způsobu a kritériích hodnocení kurzu. Na základě návrhů jsou vypracovány tři přednáškové prezentace a podklady pro aktualizaci současných opor. Všechny navrhované změny mohou být v upravené verzi použity také pro prezenční studium. Na závěr je zváženo využití vzdělávání 4.0 v rámci předmětu. |
Klíčová slova: | focus group; podniková informatika; řízení podnikové informatiky; studijní opory; terciární vzdělávání; trendy; vzdělávání 4.0; distanční studium |
Název práce: | The innovation of support materials for the course Management of Enterprise IT |
---|---|
Autor(ka) práce: | Tělecká, Tereza |
Typ práce: | Diploma thesis |
Vedoucí práce: | Potančok, Martin |
Oponenti práce: | Bruckner, Tomáš |
Jazyk práce: | Česky |
Abstrakt: | The focus of this thesis is the analysis of current trends in business informatics management. From the results gathered I provide updated study materials for the remote course “Management of Enterprise IT” that is offered at Prague’s University of Economics. Updated subject contents and teaching methods are proposed based on an analysis of the current course materials and are supported by qualitative research. Proposed changes include the introduction of bonus quizzes and the use of case studies. These changes are also reflected in the course assessment methods and criteria. Based on the proposals, three updated lecture presentations are prepared; as well as a basis for the updates to current course materials. All proposed changes can be used for full-time study in the modified version. Additionally, there is a proposal for the implementation of Education 4.0. |
Klíčová slova: | distance learning; focus group; business informatics; business informatics management; study supports; tertiary education; trends; education 4.0 |
Informace o studiu
Studijní program / obor: | Aplikovaná informatika/Informační systémy a technologie |
---|---|
Typ studijního programu: | Magisterský studijní program |
Přidělovaná hodnost: | Ing. |
Instituce přidělující hodnost: | Vysoká škola ekonomická v Praze |
Fakulta: | Fakulta informatiky a statistiky |
Katedra: | Katedra informačních technologií |
Informace o odevzdání a obhajobě
Datum zadání práce: | 19. 3. 2019 |
---|---|
Datum podání práce: | 2. 12. 2019 |
Datum obhajoby: | 23. 1. 2020 |
Identifikátor v systému InSIS: | https://insis.vse.cz/zp/69266/podrobnosti |