Ekonomika sdílení: Nový rozměr obchodního vnímání

Název práce: Ekonomika sdílení: Nový rozměr obchodního vnímání
Autor(ka) práce: Bílek, Marek
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Zadražilová, Dana
Oponenti práce: Izera, Václav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Jelikož ekonomika sdílení hýbe světem, byla vypracována tato práce. Cílem není jen popsat ekonomiku sdílení jako takovou, ale i to, že se nejedná o nic nového. Hlavní myšlenkou této práce ovšem není jen opsat již dávno objevené, ale hlavně popsat jednoduše princip nabídky a poptávky, která sama o sobě zvolila tento systém poskytování služeb. Je tak nutné z vnímat hlavně jistý life style, a touhu po přebytku, než jen pouhou módní vlnu. A tak je dobré se začíst do vývoje služeb a jejich poskytování, zvláště posléze orientovat se na vývoj komunikace se zákazníky, kteří jsou čím dál více nároční a o to více si žádají a představují.
Klíčová slova: Ekonomika Sdílení; Podnikání; Služby
Název práce: Collaborative economy: A nes commercial way to provide and understand customer needs
Autor(ka) práce: Bílek, Marek
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Zadražilová, Dana
Oponenti práce: Izera, Václav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The basis for this thesis is the new outcome of the collaborative economy, which without any doubt, changed the world as we know it. The goal of this paper is not only to describe collaborative economy, but as well it needs to be said, that collaborative economy is nothing new. The main goal is not to describe what is already known, but to also describe simply the rules of demand and supply, which has chosen this way of commercial communication to provide services. It is mandatory to understand todays needs and life style, and therefore, that this is not just fashion. So it is good to see the genesis of the provision of services, and also to know what customers needs, beacuse they are more demanding than ever.
Klíčová slova: Collaborative economy; Entrepreneurship; Services

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 19. 1. 2017
Datum podání práce: 2. 12. 2019
Datum obhajoby: 15. 1. 2020
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/60395/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: