Ověření tržní niky nabídkou outdoorové výuky jazyků

Název práce: Ověření tržní niky nabídkou outdoorové výuky jazyků
Autor(ka) práce: Babai, Anna
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Černá, Jitka
Oponenti práce: Vítová Dušková, Marie
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tématem této bakalářské́ práce je prozkoumání a ověření tržní niky v podobě spolupráce mezi jazykovými školami pro cizince a Průhonickým parkem nabídkou outdoorové výuky. Teoretická část zahrnuje problematiku tržní segmentace, vysvětlení pojmu a strategie tržní niky. Dále se tato práce zabývá tématem marketingového výzkumu. Následuje stručný popis outdoorového vyučování, jeho vznik, vývoj a možné přínosy. V závěru teoretické části je uveden krátký popis charakteristik jazykových škol pro cizince a stručné informace o Průhonickém parku. Praktická́ část je věnovaná zkoumání hlavního cíle práce, kterým je zjistit, zda představenstvo jazykových škol pro cizince a jejich studenti mají zájem o provedení přednášek v Průhonickém parku pomocí kvalitativního a kvantitativního výzkumu. Podle výsledků dvou výzkumů, vedení škol nevidí přidanou hodnotu v podobné spolupráci a neuvažuje o zavedení outdoorových hodin v rámci svého studijního plánu na rozdíl od studentů, kteří by přednášky podobného rázu uvítali rádi.
Klíčová slova: Outdoorové vyučování; Průhonický park; Marketingový výzkum; Tržní nika
Název práce: Verification of market niche by offering outdoor language learning
Autor(ka) práce: Babai, Anna
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Černá, Jitka
Oponenti práce: Vítová Dušková, Marie
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The topic of this bachelor thesis is to explore and verify a market niche in the form of partnership between Czech language schools for foreigners and the Průhonice Park by offering outdoor language learning. The theoretical part includes the description of market segmentation, explanation of the concept and strategy of a market niche. Furthermore, this thesis deals with the topic of marketing research. Then follows a brief description of outdoor teaching, its origin, development, and possible benefits. At the end of the theoretical part, there is a short description of the characteristics of language schools for foreigners and a brief information about the Průhonice Park. The practical part is devoted to exploring the main objective of the thesis, which is to find out whether the board of language schools for foreigners and their students are interested in giving lectures in the Průhonice Park through qualitative and quantitative researches. According to the results of two researches, school management sees no added value in a similar collaboration and does not consider introducing outdoor lessons as part of its curriculum, unlike students who would like to welcome similar lectures
Klíčová slova: Market niche; Marketing research; Pruhonice National Park; Outdoor education

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 8. 11. 2017
Datum podání práce: 4. 12. 2019
Datum obhajoby: 15. 1. 2020
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/63801/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: