Komunikační strategie Mistrovství České republiky v dlouhém triatlonu

Název práce: Komunikační strategie Mistrovství České republiky v dlouhém triatlonu
Autor(ka) práce: Wallerer, Jiří
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Olšanová, Květa
Oponenti práce: Tomčo, Dušan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Hlavním cílem této práce je navržení komunikační strategie Mistrovství České republiky v dlouhém triatlonu a celého události Moraviaman pro zvýšení povědomí o tomto závodu mezi definovanými segmenty. První část popisuje pojmy a problematiku tématu. Druhá část představuje triatlon, jeho vznik, historii a vývoj. Praktická část zahrnuje analýzu a zhodnocení stávající komunikační strategie, SWOT analýzu, srovnání se zahraničními konkurenčními závody a následně návrh nové komunikační strategie na základě získaných dat a metodologie z předchozích částí. Pro práci byla použita volně dostupná data doplněná vlastní kvalitativní výzkum.
Klíčová slova: Marketing; Komunikační strategie; Sport; Triatlon; Ironman; Segmentace; Targeting; Positioning; SWOT
Název práce: Communication strategy of the Long Distance Triathlon Czech Championship
Autor(ka) práce: Wallerer, Jiří
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Olšanová, Květa
Oponenti práce: Tomčo, Dušan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The main aim of this diploma thesis is to devise new communication strategy of the Long Distance Triathlon Czech Championship and of the whole event Moraviaman to raise awareness of this race among defined segments. The first, theoretical part covers the basic concepts associated with the topic of the work The second part introduces triathlon, its origin, history and evolution. The practical part includes an analysis and evaluation of the current communication strategy, SWOT analysis, comparison with foreign competing events and a proposal of a new communication strategy on the basis of obtained data and the metodology from the previous parts. Data was collected from the freely available sources combined with own qualitative research and other researches.
Klíčová slova: Sport; Triathlon; Ironman; Communication strategy; Marketing; Segmentation; Targenting; Positioning; SWOT

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 2. 1. 2018
Datum podání práce: 4. 12. 2019
Datum obhajoby: 22. 1. 2020
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/62356/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: