Vliv marketingu na sociálních sítích na generaci mladších mileniálů

Název práce: Vliv marketingu na sociálních sítích na generaci mladších mileniálů
Autor(ka) práce: Nedbalová, Pavla
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Tahal, Radek
Oponenti práce: Vávra, Oldřich
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce se zabývá trendem využívání marketingu na sociálních sí-tích pro komunikaci směrem ke generaci mileniálů a jeho reálným dopadem, kon-krétně na trhu čokoládových cukrovinek. Práce je rozdělena na tři části – teoretic-kou, metodologickou a praktickou. V teoretické části jsou charakterizovány důleži-té pojmy, jako jsou sociální sítě, mileniálové či influenceři. Na závěr je také popsán trh čokoládových cukrovinek. Metodologická část shrnuje výzkumné otázky a popi-suje zvolené metody výzkumu. Praktická část se pak věnuje výsledkům individuál-ních hloubkových rozhovorů, které byly uskutečněny s mileniály a komentářům těchto výsledků. Cílem práce je zjistit, zda mají jak influenceři, tak marketing zna-ček na sociálních sítích vliv na nákupní chování generace mladších mileniálů na trhu čokoládových cukrovinek. V závěru jsou shrnuty poznatky získané ze sekun-dárního výzkumu, částečně vyvracející ovlivnitelnost v rámci segmentu čokoládo-vých cukrovinek. Práce je ještě doplněna o doporučení pro ty, kteří využívají pro marketingovou komunikaci sociální sítě a influencery.
Klíčová slova: Mileniál; influencer; trh čokoládových cukrovinek; sociální sítě; online marketing
Název práce: The influence of social media marketing on young millenials
Autor(ka) práce: Nedbalová, Pavla
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Tahal, Radek
Oponenti práce: Vávra, Oldřich
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The diploma thesis deals with trend of using social media marketing for communication to the generation of millenials and its real impact, specifically on the chocolate confectionery market. The thesis is divided into three parts – theore-tical, methodological and practical. In the theoretical part are characterized impor-tant concepts, such as social sites, millenials or influencers. At the end also choco-late confectionery market is described. Methodological part specifies research que-stions and describes selected methods of research. Practical part summarizes and evaluates results from individual interviews with millenials. The aim of this di-ploma thesis is to find out, if influencers and social media marketing have influen-ce on shopping behavior of millenials within chocolate confectionery market. In conclusion are summarized knowledges gained from the results of secondary re-search, that are somewhat disproving influenceability in chocolate confectionery category. Diploma thesis also includes recommendations for those, who are using social sites and influencers for their marketing communication.
Klíčová slova: Millenial; influencer; chocolate confectionery market; social media; online marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 28. 2. 2019
Datum podání práce: 6. 12. 2019
Datum obhajoby: 28. 1. 2020
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/68922/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: